×
×

مجتبی کبیری عنوان کرد:

  • کد نوشته: 42048
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۵ام شهریور ۱۳۹۲
  • ۸ دیدگاه
  • مجتبی کبیری از خوانندگان مطرح دهه هشتاد است که این روزها به خاطر گلایه از وضعیت موسیقی پاپ کم‌کار تر از قبل شده است. به گزارش آرت پرس؛ بعد از صحبت های حامی (خواننده تلویزیونی) در مورد مافیای موسیقی پاپ و باندبازی گروه های مختلف در این عرصه این خواننده هم در گفتگو با تماشا […]

  • مجتبی کبیری از خوانندگان مطرح دهه هشتاد است که این روزها به خاطر گلایه از وضعیت موسیقی پاپ کم‌کار تر از قبل شده است.

    به گزارش آرت پرس؛ بعد از صحبت های حامی (خواننده تلویزیونی) در مورد مافیای موسیقی پاپ و باندبازی گروه های مختلف در این عرصه این خواننده هم در گفتگو با تماشا پرده از برخی اصرار موسیقی برداشت که بخش هایی از این گفتگو در ادامه به نظر مخاطبان ارجمند مشرق می رسد:

    * یکی سری از اهالی موسیقی که نمی خواهم از آنها اسم ببرم دوست ندارند ما در این عرصه فعالیت کنیم. در حال حاضر یکسری از عواملی که اجراهای زنده را به دست گرفته اند، تصمیم می گیرند که از کدام خواننده ها حمایت کنند.

    * قبلا برنامه ریزی ها برای همه خواننده ها انجام می شد و همگی کنار هم کار می کردیم اما این روزها تنها تعداد محدودی از خوانندگان اجازه اجرای کنسرت زنده را پیدا می کنند. در واقع کنسرت ها بر اساس خواسته مردم تمیدید نمی شود بلکه باند بازی عامل تمدید آنهاست.

    * من مخاطب خاص خودم را دارم اما متاسفانه برخی سایت های خبری از خواننده ها پول می گیرند تا برای آنها تبلیغات کنند. از خود من هم چند باری پول گرفته اند. یک عکاس خبری آمد جلوی من نشست و گفت ما هم می توانیم از خواننده ها بد بگویم هم خوب! برنامه های موسیقی هم مثل “شبکه شما” یا “ساعت۲۵” فقط از تعداد خاصی از خواننده ها موسیقی پخش می کنند.

    * موسیقی ایران به سمت باند بازی و مافیا در حال حرکت است.

    * من مشکلی با محسن چاووشی ندارم اما از ایشان سوال دارم که چرا هیچوقت در مقابل مردم حضور پیدا نمی کند؟ اگر هنرمندی می خواهد کاری انجام بدهد باید مقابل مردم باشد. من خیلی خوشحال می شوم که دوستانی مثل چاووشی بیایند در مقابل مردم و صدای واقعی خودشان را به مردم نشان بدهند.

    https://musiceiranian.ir/?p=42048
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *