×
×

در نیویورک

  • کد نوشته: 41975
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۴ام شهریور ۱۳۹۲
  • ۰
  •  داوود آزاد، هنرمند موسیقی عرفانی، ساز خود را برای روز جهانی صلح در نیویورک کوک می‌کند. این هنرمند با اعلام این مطلب به خبرنگار بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، گفت: در تاریخ ۲۱ سپتامبر(۳۰ شهریور)، اجرایی را در کنفرانس روز جهانی صلح به صحنه خواهم برد. آزاد اضافه کرد: این کنسرت با اجرای قطعاتی از […]

  •  داوود آزاد، هنرمند موسیقی عرفانی، ساز خود را برای روز جهانی صلح در نیویورک کوک می‌کند.

    این هنرمند با اعلام این مطلب به خبرنگار بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، گفت: در تاریخ ۲۱ سپتامبر(۳۰ شهریور)، اجرایی را در کنفرانس روز جهانی صلح به صحنه خواهم برد.

    آزاد اضافه کرد: این کنسرت با اجرای قطعاتی از موسیقی عرفانی با کلامی از مولانا همراه خواهد بود و یک نوازنده طبلا نیز در این کنسرت هنرنمایی خواهد کرد.

    او همچنین، از انتشار آلبوم جدیدش نیز خبر داد و گفت: جزئیات این آلبوم به زودی منتشر خواهد شد.

    به گزارش ایسنا، داوود آزاد فراگیری ساز تار را از ۲۰ سالگی به‌طور خود‌آموز آغاز کرد.

    او از همان ابتدا، همت خود را در جست‌وجو و تحقیق در آثار گذشتگان موسیقی گذاشت. آزاد در زمره معدود هنرمندانی است که آثار تحقیقی خود را بر پنجه و مضراب ساز پیاده کرده است.

    این هنرمند موسیقی در نواختن سازهای تار، سه‌تار، عود و رباب، تنبور، دف و کمانچه تخصص دارد و تا به حال بیش از ۳۰۰ کنسرت در ایران، هند، اروپا، آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی، استرالیا و … برگزار کرده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=41975
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *