×
×

به صورت آنلاین
آزمون های کارت صلاحیت تدریس هنرهای تجسمی و موسیقی برگزار می شود

  • کد نوشته: 419668
  • حمیده موسوی
  • سه شنبه, ۱۶ام دی ۱۳۹۹
  • ۰
  • آزمون های متقاضیان دریافت کارت صلاحیت تدریس مربیان آموزشگاه های آزاد هنری در رشته های هنرهای تجسمی، خوشنویسی و موسیقی از راه دور و به صورت آنلاین برگزار می شود.

    آزمون های کارت صلاحیت تدریس هنرهای تجسمی و موسیقی برگزار می شود
  • آزمون

    آزمون های متقاضیان دریافت کارت صلاحیت تدریس مربیان آموزشگاه های آزاد هنری در رشته های هنرهای تجسمی، خوشنویسی و موسیقی از راه دور و به صورت آنلاین برگزار می شود.

    به گزارش «موسیقی ایرانیان» و به نقل از روابط عمومی دفتربرنامه ریزی و توسعه آموزش های هنری وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی، آزمون کارت صلاحیت تدریس متقاضیان رشته هنرهای تجسمی که شامل گرایش های، نقاشی، گرافیک، عکاسی، طراحی، مربی کودک می باشد که در محل موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر به صورت هفتگی و آنلاین برگزار می شود .

    آزمون های کارت صلاحیت تدریس متقاضیان رشته هنرهای تجسمی، طی تفاهم نامه منعقد شده با موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر و این دفتر، ازطریق اطلاع رسانی و هماهنگی لازم با متقاضیان سراسرکشور توسط مجری آزمون، برگزار می شود.

    و این آزمون در شاخته تدریس رشته موسیقی نیز به صورت آنلاین توسط خانه موسیقی ایران از استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل برگزار شد و درحال حاضر هماهنگی برگزاری آزمون های این رشته در استان های جنوبی کشور در دست اقدام است.

    متقاضیان دریافت کارت صلاحیت تدریس می­توانند به سامانه aes.farhang.gov.ir مراجعه و پس از مطالعه شیوه­ نامه کارت صلاحیت تدریس نسبت به ثبت نام در رشته مورد تقاضا اقدام نمایند.

    منبع: موسیقی ایرانیان
    https://musiceiranian.ir/?p=419668
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *