×
×

چهار سانس کنسرت سیروان با حضور رکوردشکنان سرعت خرید بلیت برگزار شد؛

  • کد نوشته: 41956
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۳ام شهریور ۱۳۹۲
  • ۰
  • آرتین ولی الهی: سانسهای تمدیدی کنسرت سیروان خسروی در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد. سیروان و گروهش به همت موسسه فرهنگی هنری «آوای فروهر» به مدیریت برادران «حاتم پور»، چهار سانس روی استیج رفتند و با هوادارانی که در خریداری بلیت های کنسرت رکوردزنی کرده بودند، دیدار نمودند. سیروان علی رغم سرماخوردگی ای که […]

  • آرتین ولی الهی: سانسهای تمدیدی کنسرت سیروان خسروی در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد. سیروان و گروهش به همت موسسه فرهنگی هنری «آوای فروهر» به مدیریت برادران «حاتم پور»، چهار سانس روی استیج رفتند و با هوادارانی که در خریداری بلیت های کنسرت رکوردزنی کرده بودند، دیدار نمودند.

    سیروان علی رغم سرماخوردگی ای که از یک هفته قبل دچارش شده بود، بسیار پر انرژی روی استیج حاضر شد. او که پیش از شروع سانس اول، به دلیل ضعف جسمی در اثر سرماخوردگی، رنگ از رخسارش پریده بود، در پایان برنامه کاملاً سرحال به نظر می رسید! او در این خصوص به حضار گفت: «به شدت سرما خوردم، اما اصلاً مهم نیست! انرژی شما حالم رو خوب می کنه… هر چی در توان دارم خرج می کنم تا شب خوبی در کنار هم داشته باشیم…».

    در دو شب کنسرت سیروان در نمایشگاه بین المللی تهران، چهره های سرشناسی از دنیای موسیقی، سینما و تلویزیون به سالن آمدند تا شاهد اجرای زنده ی سیروان باشند. محسن یگانه، شهاب رمضان، امیر یگانه، مهدی یراحی، آرش سعیدی، پوریا پورسرخ، نیما شاهرخ شاهی، مارال و مونا فرجاد و امیرمحمد متقیان، از جمله میهمانان سیروان در این برنامه بودند.

    «علیرضا میرآقا» نوازنده ی سرشناس پرکاشن و ترومپت، در این کنسرت به گروه سیروان اضافه شد. سیروان هنگام معرفی او گفت: «حدوداً پنج-شش سال پیش در برنامه ای که متعلق به نشریه چلچراغ بود، علیرضا میرآقا در کنار ما ساز زد و خوشحالم که امروز بعد از چند سال مجدداً با هم همکاری می کنیم».

    «میلاد درخشانی» پیش از نوازندگی در قطعه ی «من عاشقت شدم» به بداهه نوازی با عودِ خاصش پرداخت که مورد توجه مخاطبین قرار گرفت.

    دوس دارم زندگی رو، نه نرو، روزای رویایی، تو خیال کردی بری، بارون پاییزی، اینم میگذره، من عاشقت شدم، بی قرار، آره، دوست دارم، اگه تو مال من نیستی، تو مریضی و به همین زودی، قطعاتی بودند که سیروان در کنسرت اخیرش خواند. سیروان در این کنسرت بعد از مدتها قطعه ی «دلم گرفته» را نیز اجرا کرد. همچنین در تنظیم های اکثر قطعات، تفاوتهایی با اجراهای قبلی وجود داشت.

    مثل همیشه، فریادهای «زانیار-زانیار»، بخش جدانشدنی کنسرت سیروان بود. سیروان و زانیار هواداران مشترک زیادی دارند و از این رو همیشه در کنسرتهای سیروان، «زانیار» نیز که هنرمند بسیار محبوبی است به شدت مورد تشویق حاضرین در سالن قرار می گیرد.

    نیما رمضان (گیتار الکتریک)، اشکان آبرون (کیبورد)، مهبد شفیع نژاد (کیبورد)، کیان پورتراب (گیتار آکوستیک)، بردیا امیری (درامز)، حامد حمیدزاده (گیتار بیس) و علیرضا میرآقا (پرکاشن، ترومپت و کاخن)، ارکستر سیروان در این گروه را تشکیل می دادند. خود سیروان نیز در بخش هایی از کنسرت با گیوِ معروفش به نوازندگی پرداخت.

    سیروان و گروهش بلافاصله پس از پایان دهمین سانس کنسرتشان در تهران، برای اجرای کنسرت در چالوس راهی مازندران شدند.

    https://musiceiranian.ir/?p=41956
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *