×
×

۲۸ شهریورماه

  • کد نوشته: 41947
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۳ام شهریور ۱۳۹۲
  • ۰
  • گروه موسیقی نهال سرو که از نظر سن کوچکترین گروه موسیقی ایران هستند، ۲۸ شهریورماه ۱۳۹۲ ساعت ۲۰ در تالار سوره ی حوزه هنری به روی صحنه خواهند رفت. نوازندگان این گروه که میانگین سنی آن ها ۱۰ سال است در این برنامه قطعاتی را در دستگاه شور و دشتی زیر نظر سید علی مصطفوی […]

  • گروه موسیقی نهال سرو که از نظر سن کوچکترین گروه موسیقی ایران هستند، ۲۸ شهریورماه ۱۳۹۲ ساعت ۲۰ در تالار سوره ی حوزه هنری به روی صحنه خواهند رفت.

    نوازندگان این گروه که میانگین سنی آن ها ۱۰ سال است در این برنامه قطعاتی را در دستگاه شور و دشتی زیر نظر سید علی مصطفوی اجرا خواهند کرد.
    در این کنسرت قطعاتی از استادان موسیقی ایران، ابوالحسن  صبا، علینقی وزیری و علی تجویدی نواخته خواهد شد.
    هم چنین مهدی محمدی به عنوان خواننده ی مهمان گروه را همراهی می نماید.
    گروه نهال سرو پیش از این اجراهایی در جشنواره موسیقی شمسه و چندین برنامه ی دیگر داشته است. اردیبهشت ماه امسال نیز به مناسبت جشن خانه تئاتر برنامه¬ای را در خانه هنرمندان اجرا نمود که مورد توجه بسیار خوب اهالی تئاتر و
    شرکت کنندگان در این جشن قرار گرفت.
    این گروه در واقع زیر مجموعه ای از گروه موسیقی سرو آزاد است که در سال های اخیر با آهنگسازی و سرپرستی سید علی مصطفوی در عرصه ی موسیقی دستگاهی ایران در کشور فعالیت می کند و در حال حاضر از هنرمندی استاد مجید درخشانی و خوانندگی وحید تاج بهره می گیرد.
    گروه نهال سرو که تمرینات کنسرت اخیر را از اواخر تابستان سال گذشته آغاز کرده است سعی دارد برای اولین بار قطعاتی از موسیقی دستگاهی ایران را که به لحاظ کیفیت و شهرت به گوش اهل موسیقی آشناست توسط نوازندگانی کم سن و سال اما مستعد اجرا کند.
    در این گروه کیان اسلام زاده، باربد مهربد، دانیال خاتون آبادی، مارال مجدپور، مبین مصباح، تار / متین مصباح، سه¬تار / کوروش کمیلی زاده، سنتور / تارا رضایی، قانون / نگین محمدی، کمانچه/ دانیال نوری مقدم، حسام بنی هاشمی و
    ماهک حسینی، سازهای کوبه ای می نوازند. هم چنین محمد قدس مدیر اجرایی، متین خاکپور مسئول هماهنگی و محمدعلی مجاهد مدیر تبلیغات هستند.
    علاقمندان برای خرید بلیت و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت www.tiwall.com مراجعه نموده و یا با شماره تلفن ۰۹۳۲۹۱۲۷۹۸۹ تماس حاصل نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=41947
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *