×
×

آلبوم «دینگو مارو» منتشر می شود

  • کد نوشته: 41833
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۲۲ام شهریور ۱۳۹۲
  • ۰
  • تلفیقی از موسیقی‌های جنوب ایران، اسپانیا، هند، آفریقا، استرالیا و جامائیکا و … است، به زودی منتشر می‌شود.  به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این آلبوم که با صدا و آهنگسازی محسن شریفیان و همکاری بهنام شهرکی تولید شده است، توسط شرکت ترانه شرقی به بازار ارائه می‌شود. شریفیان که با آلبوم‌های قبلی خود نظیر «لیانا»، «سیراف» […]

  • تلفیقی از موسیقی‌های جنوب ایران، اسپانیا، هند، آفریقا، استرالیا و جامائیکا و … است، به زودی منتشر می‌شود.

     به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این آلبوم که با صدا و آهنگسازی محسن شریفیان و همکاری بهنام شهرکی تولید شده است، توسط شرکت ترانه شرقی به بازار ارائه می‌شود.

    شریفیان که با آلبوم‌های قبلی خود نظیر «لیانا»، «سیراف» و «پار و پیرار» و کنسرت‌هایش چهره‌ای شناخته شده در عرصه موسیقی است، در آلبوم «دینگو مارو» جلوه‌هایی از قدرت تاثیرگذاری موسیقی جنوب ایران را به نمایش می‌گذارد.

    هر آهنگ این آلبوم تلفیقی از موسیقی جنوب ایران با موسیقی‌های نقاط مختلف دنیا از جمله موسیقی اسپانیایی، هندی، افریقایی، استرالیایی، جامائیکایی (ره گه) و موسیقی‌های الکترونیک روز نظیر ترنس و هاوس. است.

    نام آلبوم از نخستین قطعه آن، «دینگومارو» گرفته شده است. دینگومارو یک نوع بیماری روانی زار است که دریانوردان جنوب را مبتلا می‌کند و راه درمان آن برپایی مجلس قربانی و ساز و آواز و اوراد خوانی است که هیچ معنا و مفهوم خاصی ندارند و تحت تاثیر فرهنگ آفریقایی هستند.

    این اثر که توسط شرکت جمی موزیک رکوردز دارای رایت بین‌المللی است، به زودی در سراسر ایران توسط هنر شهر (شرکت ایرانگام) توزیع خواهد شد و پخش بین المللی آن نیز بعهده شرکت لبینا رکوردز امریکا است.

    https://musiceiranian.ir/?p=41833
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *