×
×

اولین عکس از جواد جوادی جدید سریال «بچه مهندس»

  • کد نوشته: 415171
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۲۱ام آذر ۱۳۹۹
  • ۰
  • اولین عکس از جواد جوادی جدید سریال «بچه مهندس»

  • محمدرضا رهبری بازیگر نقش جواد جوادی در «بچه مهندس ۴» شد.

    به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سعید سعدی تهیه‌کننده سریال ضمن اعلام خبر فوق افزود: پس از قطع همکاری با روزبه حصاری، محمدرضا رهبری به گروه پیوست و تصویربرداری سکانس‌های ایشان آغاز شد.

    وی در ادامه تاکید کرد: ما تلاش کردیم آقای حصاری در گروه بازیگران باشند و با آن‌که ایشان در مجموعه دیگری مشغول بازی بودند و کارشان در آن مجموعه ۲۰روز بیشتر طول کشید، با برنامه‌ریزی دقیق صحنه‌های دیگر را گرفتیم تا به گروه بپیوندند اما به دلیل درخواست‌های نامتعارف ایشان این امر میسر نشد و ما به لحاظ تولیدی به دلیل این رفتارهای غیرمتعارف دچار مشکل شدیم.

    وی درباره یک‌دستی بازی و فراهم شدن شرایطی برای عدم گسست مجموعه با فصل‌های قبل گفت: در سری‌های قبل هم این نقش توسط بازیگران دیگر ایفا شد و ان‌شالله با راهنمایی‌های آقای احمد کاوری کارگردان پروژه، محمدرضا رهبری از عهده نقش جواد جوادی به خوبی برمی‌آید.

    این تهیه‌کننده باسابقه تلویزیون درباره میزان تصویربرداری انجام شده گفت: تاکنون ۲۰ درصد از مجموعه تصویربرداری شده و ادامه کار علاوه بر تهران در شهرهای اصفهان، مشهد، گرمسار، بوئین‌زهرا و اشتهارد هم تصویربرداری خواهد شد.

    در این مجموعه بازیگرانی همچون ثریا قاسمی، فرهاد قائمیان، عبدالرضا اکبری، مهشید جوادی، محمدرضا رهبری، نسیم باقریان، کریم قربانی، عباس جمشیدی‌فر و شیوا خسرومهر حضور دارند و به‌زودی چند بازیگران جدید نیز به گروه اضافه خواهند شد.

    سریال «بچه مهندس ۴» به تهیه‌کنندگی سعید سعدی و به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تهیه و تولید می‌شود.

    منبع: خبرآنلاین
    https://musiceiranian.ir/?p=415171
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *