×
×

دلیل کاهش وزن چشمگیر بازیگر جوان

  • کد نوشته: 414679
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۷ام آذر ۱۳۹۹
  • ۰
  • دلیل کاهش وزن چشمگیر بازیگر جوان

  • روزنامه خراسان نوشت: میلاد میرزایی اولین بار با شخصیت «رشید» در سریال «بانوی عمارت» به کارگردانی عزیزا… حمیدنژاد در تلویزیون شناخته شد. این بازیگر که در زمینه گویندگی هم فعالیت می‌کند، اکنون در تجربه تازه حضور خود در قاب تلویزیون، این شب‌ها سریال «شرم» به کارگردانی احمد کاوری را از شبکه سه روی آنتن دارد و از شنبه‌شب نیز با مجموعه «بیگانه‌ای با من است» اثر علیرضا امینی به شبکه آمده است.

    به بهانه پخش این دو سریال با این گوینده و بازیگر گفت‌وگویی داشتیم که در ادامه می‌خوانید.

    با توجه به حساسیتی که در انتخاب نقش داشتید، چه شد که بازی در سریال «شرم» را پذیرفتید؟
    اولین چیزی که باعث شد بازی در این سریال را بپذیرم، کارگردانش آقای کاوری بود که لطف کردند به من اعتماد کردند و چنین نقشی به من دادند. دلیل دوم این بود که نقش و شخصیت «حسام» خیلی از من دور بود. این شخصیت انتقام جوست، بعضی جاها خیلی عصبانی می‌شود، یک جاهایی خیلی آرام است. سعی کردم این راکورد بازی را در سریال داشته باشم، انگار که این شخصیت آتشی زیر خاکستر دارد. تلاش کردم خیلی بیرون‌زدگی نداشته باشد و خیلی واقعی آن را بازی کنم تا باورپذیر باشد. خدا را شکر واکنش‌های خوبی داشتم، مردم نقش «حسام» را پذیرفتند. من برای بازی در این نقش ۱۴ کیلو وزن کم کردم، این شخصیت را هشت سال قبل با ۱۴ کیلو  وزن بیشتر و هشت سال بعد با ۱۴ کیلو وزن کمتر می‌بینیم.

    طی چه مدت وزن کم کردید؟
    طی دو ماه رژیمی بسیار سخت گرفتم، ورزش سختی به نام کراس فیت انجام دادم و مربی خصوصی داشتم تا بتوانم این تفاوت را پس از گذشت چند سال داشته باشم. در سریال هم اشاره می‌شود که «حسام» خارج از ایران مشکلات زیادی داشته، به یقین نمی‌توانسته است آن جا چاق شود و مثلا گونه‌هایش گل بیندازد وقتی برمی‌گشت! باید این تاثیرات دیده می‌شد ،سعی کردم با مشورت کارگردان این کار را بکنم.

    یعنی این تغییر پیشنهاد آقای کاوری بود؟
    صد درصد. ما در تعامل بودیم و آقای کاوری پیشنهاد داد تغییری ایجاد کنیم و با هم به این نتیجه رسیدیم. حرف رژیم را اول آقای کاوری زد و من هم با آغوش باز پذیرفتم و انجامش دادم. آقای کاوری بسیار آدم شریف و کاربلدی است که می‌توانی به او اعتماد کنی و هر آن چه را که می‌خواهد و تو به عنوان بازیگر می‌دانی بهتر خواهد شد، بپذیری. خیلی خوشحالم که با ایشان همکاری داشتم.

    نقش‌تان در سریال «بیگانه‌ای با من است» چقدر نسبت به «حسام» متفاوت است؟
    البته خودم خوشحال نیستم که این دو سریال همزمان پخش می‌شود، ولی خیلی متفاوت‌تر است.

    پس این همزمانی در نظر شما اتفاق مثبتی نیست.
    شاید بسیاری از بازیگران دوست داشته باشند که ناگهان در تلویزیون دیده شوند. من چون کیفیت خیلی برایم مهم است، درست نیست که مردم همزمان یک شخصیت را در دو اثر ببینند، چون شاید خیلی برایشان باور پذیر نباشد.

    همبازی شدن با زنده‌یاد پرویز پورحسینی در «بیگانه‌ای با من است» چطور بود؟
    بسیار شگفت‌انگیز. ایشان به معنای واقعی انسانی جنتلمن و باسواد بود. واقعا یکی از افتخارات من این است که با آقای پورحسینی همبازی بودم و نقش پسر ایشان را بازی کردم. خیلی با من مهربان بودند و به من کمک کردند.

    منبع: خراسان
    https://musiceiranian.ir/?p=414679
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *