×
×

از سوی واحد نظارت وارزشیابی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

  • کد نوشته: 41338
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۰ام شهریور ۱۳۹۲
  • ۰
  • واحد نظارت وارزشیابی دفترموسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوزاجرای صحنه ای هفت گروه موسیقی  درتهران راصادرکرد. به گزارش  خبرگزاری اریا به نقل از روابط عمومی دفتر موسیقی مجوز اجرای صحنه ای برای گروه موسیقی ” ارکسترپارسیان ” به رهبری آیدین احمدی، درروزهای ۱۴و۱۵ شهریورماه، صادر شد. کنسرتو برای فاگوت در می مینور، کنسرتو برای […]

  • واحد نظارت وارزشیابی دفترموسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوزاجرای صحنه ای هفت گروه موسیقی  درتهران راصادرکرد.

    به گزارش  خبرگزاری اریا به نقل از روابط عمومی دفتر موسیقی مجوز اجرای صحنه ای برای گروه موسیقی ” ارکسترپارسیان ” به رهبری آیدین احمدی، درروزهای ۱۴و۱۵ شهریورماه، صادر شد.

    کنسرتو برای فاگوت در می مینور، کنسرتو برای ابوا از جمله قطعاتی است که توسط ارکستر پارسیان در شب-های یاد شده، ساعت ۲۰ در محل تالار رودکی به اجرا درمی آید.

    گروه موسیقی “سیروان خسروی” به سرپرستی و خوانندگی سیروان خسروی نیز، در روزهای ۱۸ و ۱۹ شهریورماه ساعت ۱۷:۴۵و۲۱:۳۰هر شب دو اجرا درسالن میلاد نمایشگاه بین المللی خواهند داشت.

    این گروه با اجرای ۱۴قطعه به روی صحنه خواهند آمد.

    همچنین گروه موسیقی “هفت ” به سرپرستی آرش قنادی و خوانندگی آرش و امیر قنادی و کیارش پوزشی درمحل سالن میلاد نمایشگاه بین المللی ۲۰ شهریورماه در دو سانس ۱۷:۴۵و ۲۱:۳۰ هرشب با اجرای ۲۱ قطعه به صحنه خواهند آمد.

    گروه موسیقی لاویچ به سرپرستی و خوانندگی حیدرکاکی نیز در روزهای ۲۸و ۲۹ شهریور ماه، ساعت ۱۸ هرشب با یک اجرا درسالن اصلی فرهنگسرای نیاوران با اجرای ۱۵قطعه به اجرا خواهند پرداخت.

    بنابر همین گزارش،‌ گروه موسیقی “لیان” به سرپرستی محسن شریفیان، درروزهای ۴ و ۵ مهرماه ساعت ۲۱ هرشب با یک اجرادرمحل تالاروحدت، با اجرای ۱۵ قطعه، قطعاتی چون ماهی فروش، خیامی، دل شوره وطله بومی را به سمع علاقه مندان موسیقی جنوب خواهند رساند.

    گروه موسیقی “کودکان ایران زمین ” به سرپرستی  سودابه سالم از دیگر گروه های موسیقی است که درروز های ۱۰ و ۱۱ مهر ماه ساعت ۱۷،  و ۱۲ مهرماه  ساعت ۱۵ هرروزدر یک نوبت در تالاروحدت به اجرای ۷قطعه خواهند پرداخت.

    https://musiceiranian.ir/?p=41338
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *