×
×

وحید تاج “دلشدگان” را می‌خواند

  • کد نوشته: 41235
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۶ام شهریور ۱۳۹۲
  • ۰
  • وحید تاج خواننده موسیقی ایرانی از ۱۳ تا ۱۵ شهریور سال جاری به همراه گروه کر آوازی تهران قطعه “دلشدگان” با آهنگسازی حسین علیزاده را در کنسرتی اجرا می‌کند. این خواننده در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح آخرین فعالیت‌های خود در عرصه موسیقی گفت: با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام گرفته قرار است در بخش‌هایی از […]

  • وحید تاج خواننده موسیقی ایرانی از ۱۳ تا ۱۵ شهریور سال جاری به همراه گروه کر آوازی تهران قطعه “دلشدگان” با آهنگسازی حسین علیزاده را در کنسرتی اجرا می‌کند.

    این خواننده در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح آخرین فعالیت‌های خود در عرصه موسیقی گفت: با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام گرفته قرار است در بخش‌هایی از کنسرت گروه کر آوازی تهران به رهبری میلاد عمرانلو که قرار است ۱۳ تا ۱۵ شهریور ماه در تالار وحدت برگزار شود، قطعاتی را اجرا کنم.

    وی افزود: قطعه آوازی برگرفته از فیلم “دلشدگان” ساخته زنده‌یاد علی حاتمی و آهنگسازی حسین علیزاده به همراه قطعه فولکلور “دختر کولی” از قطعاتی است که در این کنسرت به عنوان خواننده در آنها حضور خواهم داشت.

    وی درباره کنسرت گروه “سپید و سیاه” در تهران خاطرنشان کرد: این کنسرت ۲۲ شهریور ماه به آهنگسازی کوروش دانایی، مریم رضایی نژادیان و سورنا سپاهی و رهبری پیمان میرآقاسی در تالار وحدت میزبان علاقه مندان موسیقی است.

    تاج در پایان گفت: در این کنسرت که نسبت به کنسرت اردبیل از حال و هوای متفاوتی برخوردار خواهد بود در بخش اول قطعاتی در دستگاه نوا و در بخش دوم قطعاتی در دستگاه همایون و اصفهان برای مخاطبان اجرا می شود.

    “برف خوانی” به آهنگسازی علی قمصری تازه ترین آلبوم موسیقایی این هنرمند در مقام خواننده است که به تازگی وارد بازار موسیقی شده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=41235
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *