×
×

سومین نمایشگاه ادواری موزه گرافیک ایران برگزار می شود

  • کد نوشته: 41184
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۵ام شهریور ۱۳۹۲
  • ۰
  • سومین نمایشگاه ادواری موزه گرافیک ایران با عنوان “گوشه” که شامل بخشی از پوسترهای موسیقی است در موزه امام علی(ع) برپا می‌شود. به گزارش خبرگزاری مهر، این رویداد سومین نمایشگاه ادواری موزه گرافیک ایران است که به نمایش ۶۹ پوستر با موضوع موسیقی از دهه ۱۳۴۰ تا ۱۳۶۰ می‌پردازد. در این نمایشگاه آثاری از طراحان […]

  • سومین نمایشگاه ادواری موزه گرافیک ایران با عنوان “گوشه” که شامل بخشی از پوسترهای موسیقی است در موزه امام علی(ع) برپا می‌شود.

    به گزارش خبرگزاری مهر، این رویداد سومین نمایشگاه ادواری موزه گرافیک ایران است که به نمایش ۶۹ پوستر با موضوع موسیقی از دهه ۱۳۴۰ تا ۱۳۶۰ می‌پردازد. در این نمایشگاه آثاری از طراحان گرافیکی همچون ژوبین آصف جاه، صادق بریرانی، ابراهیم حقیقی، بهزاد حاتم، درخشانی، قباد شیوا، حسن فوزی تهرانی، مرتضی ممیز، محمد وجدانی و.. روی دیوار می‌رود.

    همچنین در مراسم افتتاحیه قرار است کتاب این نمایشگاه با عنوان “گوشه، نمایش گوشه‌ای از پوسترهای موسیقی موزه گرافیک ایران” رونمایی شود. این کتاب علاوه ‌بر آثار به نمایش درآمده شامل مقالاتی درباره‌ پیوند میان موسیقی و گرافیک است.

    سومین نمایشگاه ادواری موزه گرافیک ایران ساعت ۱۸ روز جمعه، ۸ شهریور به مدت ۱۰ روز در موزه‌ امام علی(ع) واقع در در خیابان ولی عصر(عج)، رو به روی بزرگراه نیایش، بلوار اسفندیار، شماره ۳۵ گشایش می‌یابد.

    https://musiceiranian.ir/?p=41184
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *