×
×

چهار بازیگر شاخص که خوانندگی را تجربه کرده اند

  • کد نوشته: 409215
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۱۶ام آبان ۱۳۹۹
  • ۰
  • چهار بازیگر شاخص که خوانندگی را تجربه کرده اند

  • دیالوگ نیوز/ تعداد زیادی از بازیگران وارد مسیر خوانندگی شده اند که از جمله آنها می توان به پرویز پرستویی ، محمد رضا فروتن، امین حیائی و حامد بهداد اشاره کرد.

    بهرام رادان
    تجربه موفق خوانندگی در فیلم ســنتوری، بهرام رادان را به انتشــار یک آلبوم رســمی دلگرم کرد. ایــن اتفاق ســال ۹۱ رخ داد و آلبومی با نام روی دیگر با صدای رادان به بازار آمد. این آلبوم مشــتمل بر ۹ قطعه فارسی و ۳ قطعه انگلیســی با تنظیم کیوان هنرمند است. آلبوم واکنشهای متضادی را به همراه داشت. برخی آن را اثری حرفهای دانستند و برخی آن را پس زدند. این آلبوم خالی از حاشیه هم نبود تا جایی که رادان مجبور به واکنش شد: »نگاه من به قضیه موسیقی به هیچ عنوان کسب شهرت نبوده، چه بسا که شهرت را در این سالیان از سینما کسب کردم.«

    محمد رضا گلزار
    فعالیت حرفه‌ای اش را با موسیقی شروع کرد و در گروه موســیقی آریان به عنوان نوازنده حضور داشت. محمدرضا گلزار بعد از شهرت در بازیگری، موسیقی را رها نکرد و حتی در قامت خواننده به فعالیتش ادامــه داد. او در زمستان سال ۹۵ گروهی مستقل تشکیل داد و اقدام به برگزاری کنسرتهای متعددی در تهران، شهرستانها و حتی خارج از کشور کرده است. صدای محمدرضا گلزار مورد پسند طرفداران اوست، اما سخت پسندها انتقادهایی جدی به او وارد کرده اند.

    مهران مدیری
    شــهرت او با بازیگری به دســت آمده، اما از کودکی به موســیقی علاقمند بوده اســت.
    مهران مدیری تیتراژ بسیاری از سریالهایش را خودش خوانده. درواقع او غالبا سراغ بازخوانی آثار فولکلور رفته. آلبومهــای دلتنگیها و از روی سادگی اثر مرحوم بابک بیات سرآغاز ورود رسمی مهران مدیری به دنیای خوانندگی اســت. او در مقاطعــی به عنوان خواننــده مهمان در کنسرتهای گروه دارکوب به سرپرستی همایون نصیری حضور پیدا کرد.
    بااین حال مدیری به عنوان خواننده جا نیفتــاده و عملکردش با انتقادهایی جدی مواجه بوده است.

    شهاب حسینی
    او در دهه ۷۰به همراه برادرش و چنــد هنرمند دیگر یک گروه موسیقی به نام هفت راه اندازی کرد. آنها تاکنون چهار مجموعــه آهنگ از این گروه را منتشر کرده اند که شهاب حسینی در آلبوم یک و دو به دکلمه پرداخته و در آلبوم ســه و چهار خوانندگی کرده است. شهاب حسینی که ظاهرا درحال حاضر علاقه ای به اجرای زنده یا تولید آلبوم جدید نــدارد، در آلبوم هفت ،خواننده چهار قطعه، پریچهر، آشنای غریب، بدرود و شهزاده رؤیا بوده است.

    منبع: دیالوگ نیوز
    https://musiceiranian.ir/?p=409215
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *