×
×

موسیقی ما خبر داد:

  • کد نوشته: 40858
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۹ام مرداد ۱۳۹۲
  • ۰
  • محسن چاوشی در سکوت کامل خبری به عنوان گزینه اصلی حضور به عنوان خواننده مجموعه «شاه گوش» انتخاب شد. این مجموعه طنز که از زمان انتشار عکس های گریم «محسن طنابنده» و شباهت غیر قابل انکار‌اش به یکی از خواننده های قدیمی لس‌آنجلسی، همچنان در راس اخبار سینمایی کشور جای گرفته، قرار است از اوایل […]

  • محسن چاوشی در سکوت کامل خبری به عنوان گزینه اصلی حضور به عنوان خواننده مجموعه «شاه گوش» انتخاب شد. این مجموعه طنز که از زمان انتشار عکس های گریم «محسن طنابنده» و شباهت غیر قابل انکار‌اش به یکی از خواننده های قدیمی لس‌آنجلسی، همچنان در راس اخبار سینمایی کشور جای گرفته، قرار است از اوایل شهریور ماه سال جاری به کارگردانی «داود میرباقری» در شبکه نمایش خانگی منتشر شود.

    یکی از عوامل این سریال خبر حضور «محسن چاوشی» به عنوان خواننده تیتراژ و قطعاتی در متن این سریال را تائید نمود و از مذاکرات رسمی برای حضور این خواننده از سوی گروه سازنده این سریال خبر داد. وی همچینی درباره لب زدن بازیگر یکی از نقش های اصلی این مجموعه بروی صدای چاوشی، سکوت کرد. محسن چاوشی پس از انتشار آلبوم «من خود آن سیزده ام» و واکنش های مثبتی که از سوی دوستداران و منتقدین موسیقی گرفت، در تدارک آلبوم جدید خود «پاروی بی قایق» است که به نظر می رسد مثل سالهای گذشته، این خواننده آلبومش را در اواخر سال وارد بازار موسیقی کشور نماید.

    چاوشی همچنین تجربه حضور و خواندن تیتراژ های تلویزیونی و سینمایی را نیز در کارنامه خود دارد که شاید شاخص ترین آنها، حضورش در قالب خواننده فیلم «سنتوری» داریوش مهرجویی باشد.

    پیگیری خبرنگار «موسیقی ما»  درباره قطعیت حضور چاوشی در این سریال به خود این خواننده ختم شد و وی در این باره به «موسیقی ما» گفت: « بله این خبر را تائید می کنم. پیشنهاد این حضور از سوی مسئولین و گروه سازنده این سریال به من شده و در حال بررسی و مشاوره با برخی از دور و بری هایم هستم تا بتوانم در صورت مساعد بودن شرایط، به خواندن در این مجموعه اقدام نمایم. ولی هنوز چیزی صد در صد نشده و به محض قطعیت، حتما اطلاع رسانی خواهد شد».

    در خلاصه داستان مجموعه «شاه گوش» آمده: «اکبر عبدی کله‌پزی است که عشقش به استقلال را با هیچ چیز دیگر جایگزین نمی‌کند. او دختری دارد با بازی طناز طباطبایی که دخترک خواستگاری پرسپولیسی دارد و همین تعلق رنگی است که با مخالف پدر روبرو می شود. نقش پسرک خواستگار را حامد میرباقری فرزند پسر داوود بازی می‌کند و…»

    گفتنی ست ساخت موسیقی متن این مجموعه را «فردین خلعتبری» بر عهده دارد.

    از دیگر بازیگران این مجموعه می توان به فرهاد اصلانی، محسن تنابنده، حمیدرضا آذرنگ، مرجانه گلچین، احمد مهران­فر، شهرام حقیقت دوست، طناز طباطبایی، مصطفی طاری، ابراهیم آبادی، علیرضا جعفری، علی فتحعلی و حامد میرباقری اشاره کرد.
    گفته می شود «مهران مدیری» نیز قرار است به عنوان بازیگر مهمان در این مجموعه به ایفای نقش بپردازد.

    https://musiceiranian.ir/?p=40858
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *