×
×

به استناد ماده ۱۲ اساسنامه و به پیشنهاد هیات مدیره
مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت تغییر کرد

  • کد نوشته: 407750
  • حمیده موسوی
  • دوشنبه, ۵ام آبان ۱۳۹۹
  • ۰
  • با توجه به استعفای سید محمد طباطبایی حسینی به پیشنهاد هیات مدیره موسسه هنرمندان پیشکسوت و با حکم سید مجتبی حسینی، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس هیات امنای موسسه، نیکنام حسینی پور به عنوان مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت منصوب شد.

    مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت تغییر کرد
  • نیکنام حسینی پور

    مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت به استناد ماده ۱۲ اساسنامه و به پیشنهاد هیات مدیره با حکم رییس هیات امنای موسسه منصوب شد.

    به گزارش «موسیقی ایرانیان»، به نقل از روابط عمومی معاونت هنری، با توجه به استعفای سید محمد طباطبایی حسینی به پیشنهاد هیات مدیره موسسه هنرمندان پیشکسوت و با حکم سید مجتبی حسینی، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس هیات امنای موسسه، نیکنام حسینی پور به عنوان مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت منصوب شد.

    هیات مدیره موسسه هنرمندان پیشکسوت در جلسه هفته گذشته با توجه به استعفای سید محمد طباطبایی حسینی و قدردانی از زحمات ایشان، نیکنام حسینی پور را به عنوان مدیرعامل موسسه انتخاب، و به رییس هیات امنا برای ابلاغ معرفی کرد.

    سید مجتبی حسینی، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکم انتصاب نیکنام حسینی پور نوشته است: به استناد به ماده ۱۲ اساسنامه مؤسسه هنرمندان پیشکسوت و پیشنهاد هیات مدیره موسسه طبق صورتجلسه مورخ ۱۳۹۹/۷/۳۰ و نظر به تجربیات و سوابق ارزنده و تعهد و دانش جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت منصوب می شوید.

    منبع: موسیقی ایرانیان
    https://musiceiranian.ir/?p=407750
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *