×
×

یک نوازنده ساز کوبه‌ای عنوان کرد:

  • کد نوشته: 40365
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۲ام مرداد ۱۳۹۲
  • ۰
  •  یک نوازنده ساز کوبه‌ای در خصوص یکی مشکلات برگزاری اجرای کنسرت در اصفهان گفت: از نوازندگان خانم در گروه‌های موسیقی نمی‌توانیم استفاده کنیم. علی نیکبخت در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، اظهار کرد: نوازندگی را نزد همایون نصیری و حسین رضائی‌نیا آغاز کردم و از سال۱۳۸۵ به صورت […]

  •  یک نوازنده ساز کوبه‌ای در خصوص یکی مشکلات برگزاری اجرای کنسرت در اصفهان گفت: از نوازندگان خانم در گروه‌های موسیقی نمی‌توانیم استفاده کنیم.

    علی نیکبخت در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، اظهار کرد: نوازندگی را نزد همایون نصیری و حسین رضائی‌نیا آغاز کردم و از سال۱۳۸۵ به صورت حرفه‌ای به نواختن ساز کوبه‌ای پرداختم.

    وی در مورد فعالیت‌هایش در حوزه موسیقی با بیان اینکه بیشتر زمان هنری را به آموزش ساز کوبه‌ای در کشورهای امارات و ترکیه اختصاص می‌دهد، تصریح کرد: در داخل کشور نیز در گروه “مولا” و ارکستر سمفونیک اصفهان به نوازندگی ساز کوبه ای پرداختم. در مجموع ترجیح می‌دهم بیشتر به مقوله آموزش پرداخته و در گروه خاصی مشغول نباشم.

    نیکبخت در خصوص مشکلات برگزاری اجرای کنسرت در اصفهان خاطر نشان کرد: برای برگزاری کنسرت در اصفهان با عدم مجوز روبرو می‌شویم و از نوازندگان خانم در گروه‌های موسیقی نمی‌توانیم استفاده کنیم.

    نوازنده ساز کوبه‌ای در خصوص انتشار آلبوم افزود: اعتقادی برای انتشار آلبوم و گذاشتن قطعه های جدید در اینترنت برای کپی ندارم.

    وی در ادامه گفت: ساز کوبه ای بیشتر در گروه های سنتی استفاده می‌شود و در کشورهای عربی این ساز بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرد.

    https://musiceiranian.ir/?p=40365
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *