×
×

گزارش مراسم رونمایی آلبوم «وداع»

  • کد نوشته: 40362
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۲ام مرداد ۱۳۹۲
  • ۰
  • مراسم رونمایی از نخستین آلبوم «علی بهشتی» برگزار شد. پنجشنبه ۱۷ مرداد ماه مصادف با شب عید سعید فطر، اهواز پذیرای جمعی از هنرمندان و هنر دوستان جنوبی به مناسبت رونمایی آلبوم پرستارهٔ «وداع» با صدای «علی بهشتی» خوانندهٔ مطرح خوزستانی بود. این برنامه از ساعت ۲۱ در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی آغاز شد. […]

  • 12_8مراسم رونمایی از نخستین آلبوم «علی بهشتی» برگزار شد. پنجشنبه ۱۷ مرداد ماه مصادف با شب عید سعید فطر، اهواز پذیرای جمعی از هنرمندان و هنر دوستان جنوبی به مناسبت رونمایی آلبوم پرستارهٔ «وداع» با صدای «علی بهشتی» خوانندهٔ مطرح خوزستانی بود. این برنامه از ساعت ۲۱ در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی آغاز شد.

    حضور برخی از اساتید حوزه هنری، بازیگران تئاتر و تلویزیون، مجری‌های صدا و سیما، خواننده‌ها، آهنگسازها و ترانه سراهای خوزستانی و همچنین مسولان ادارهٔ فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم، از نکات بارز آن بود و اهمیت برنامه را برای میهمانان حاضر در سالن دو چندان نمود و باعث دلگرمی تمامی هنردوستان حاضر شد.

    در این برنامه عوامل مختلف تولید آلبوم نام برده شدند. محمدبکرانی، میثم مروستی، پیام طونی، بابک ریاحی پور، رضا تاجبخش، امید حاجیلی، امید حجت، فیروز ویسانلو، کریم قربانی، ناصر رحیمی، همایون نصیری، سروش ورمزیار، رضا دارایی، سهیل فرحزاد، روزبه همایونفر، محدثه خادمی، امین خادمی، حسین کریمی، میلاد فرهودی (فرزند ناصر فرهودی)، حمیدرضا آداب (استدیو پاپ)، حمیدرضا صمدی، کسانی هستند که در آلبوم «وداع» حضور دارند.

    در ادامه علی بهشتی برای اجرای قطعهٔ «دروغ گفتم» به روی صحنه آمد و از آنجایی که این قطعه ریتمیک و پر انرژی است، در حین اجرا با استقبال پر شور حاضران در سالن مواجه شد. پس از آن مهیار شمس (مجری برنامه) که با اجرای صمیمانهٔ خود گرمی خاصی به مراسم می‌داد، از مسولان و مهمانان حاضر و همچنین «رضا دارایی» یکی از تنظیم کنندگان آلبوم و «سید مهدی محمدی» تهیه کننده اثر دعوت کرد که به روی صحنه بیایند و مراسم رونمایی را انجام دهند و به این صورت رونمایی به دست اساتید و مسولین محترم انجام گرفت.

    پس از آن جلسه نقد و بررسی آلبوم شروع شد و برخی از حاضرین به بررسی و نقد آلبوم پرداختند و «علی بهشتی» با حوصله به تمامی نقدها گوش داد و به تمامی آن‌ها پاسخ داد.

    سورپرایز برنامه، پخش آهنگ «مجبور» با همخوانی ِ «علی بهشتی» و «رضا صادقی»، دو خوانندهٔ جنوبی موسیقی کشورمان بود که با استقبال حضار روبرو گردید. پس از آن کلیپ ترانهٔ «در این دنیا» از ساخته های مرحوم «عماد رام» با تنظیم مجدد «رضا دارایی» و صدای «علی بهشتی» اکران شد. این کلیپ نیز برای تماشاگران به خصوص متولدین دههٔ ۵۰ از شور آفرین بود.

    در پایان برنامه، از تمامی حاضران با اهدای پکیج آلبوم وداع به عنوان یادبود قدردانی شد. «وداع» اولین آلبوم رسمی علی بهشتی است که پس از چهار سال تلاش، سرانجام روانهٔ مارکت موسیقی می‌شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=40362
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *