×
×

اجرای ۹ ارکستر نظامی در جشنواره مقاومت

  • کد نوشته: 40290
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۱ام مرداد ۱۳۹۲
  • ۰
  • اجرای ۹ ارکستر نظامی در جشنواره موسیقی مقاومت، خوانندگی محمد گلریز دبیر جشنواره در دو استان کشور و تدارک برنامه های ویژه برای حضور موسیقی مقاومت میان اقشار مردم مهمترین اخبار جشنواره موسیقی مقاومت هستند. به گزارش خبرگزاری مهر، مسئول رسته موزیک دانشگاه علوم انتظامی به سرپرستی سروان عالیشان، رسته موزیک دژبان ارتش به سرپرستی […]

  • اجرای ۹ ارکستر نظامی در جشنواره موسیقی مقاومت، خوانندگی محمد گلریز دبیر جشنواره در دو استان کشور و تدارک برنامه های ویژه برای حضور موسیقی مقاومت میان اقشار مردم مهمترین اخبار جشنواره موسیقی مقاومت هستند.

    به گزارش خبرگزاری مهر، مسئول رسته موزیک دانشگاه علوم انتظامی به سرپرستی سروان عالیشان، رسته موزیک دژبان ارتش به سرپرستی سروان فیروزی و رسته موزیک نیروی دریایی ارتش به سرپرستی ناوبان یکم باسره از جمله گروه هایی هستند که در پنجمین جشنواره موسیقی مقاومت به اجرای برنامه می پردازند.

    همچنین رسته موزیک فرماندهی انتظامی کرج به سرپرستی سروان بحرینی، رسته موزیک پدافند هوایی خاتم الانبیا به سرپرستی پویان، رسته موزیک ستاد فرماندهی ناجا به سرپرستی سرهنگ عباسیان، رسته بازنشتگان ارتش به سرپرستی حوله کیان و رسته موزیک نیروی هوایی ارتش به سرپرستی زمانی از دیگر گروه هایی هستند که قرار است در طول برگزاری پنجمین جشنواره موسیقی مقاومت، قطعات ویژه ارکسترهای نظامی را اجرا کنند.

    این گروه ها از ۲۳ تا ۲۵ مردادماه در برج میلاد تهران همراه با سایر گروه‌های موسیقی در ژانرهای مختلف موسیقایی میزبان علاقه مندان به موسیقی خواهند بود.

    گلریز در جشنواره موسیقی مقاومت می خواند

    دبیر پنجمین جشنواره موسیقی مقاومت به مناسبت برگزاری این جشنواره در دو استان کشور کنسرت برگزار می کند. محمد گلریز از پیشگامان موسیقی انقلاب و مقاومت که بیشترین سرودها و ترانه‌ها را در این عرصه اجرا کرده است، علاوه بر اینکه دبیری پنجمین دوره جشنواره موسیقی مقاومت را برعهده دارد، به همراه ارکستر گلریز، دو اجرا در کرمانشاه و ایلام خواهد داشت.

    گلریز پس از حضور در گلزار شهدای کرمانشاه در ۲۳ مردادماه، همزمان با تهران، پنجمین دوره جشنواره موسیقی مقاومت را به صورت رسمی افتتاح می کند و سپس عصر همان روز در سالن انتظار شهر کرمانشاه به همراه ارکستر گلریز قطعات به یادماندنی انقلابی خود را اجرا خواهد کرد. این گروه همچنین در روز ۲۴ مردادماه، به شهر ایلام می رود و به یاد روزهای دفاع و نبرد در جنگ هشت ساله، به اجرای برنامه می پردازد.

    موسیقی مقاومت به میان مردم می‌آید

    پنجمین جشنواره موسیقی مقاومت، برنامه‌های ویژه‌ای برای حضور در میان مردم تدارک دیده است. ستاد برگزاری پنجمین جشنواره موسیقی مقاومت با همکاری خانه سرود انقلاب اسلامی، برنامه هایی برای حضور اقشار مختلف مردم در جشنواره و بهره بردن از موسیقی مقاومت تدارک دیده که یکی از آن ها استقرار اتوبوس استیج ها در مناطق پرتردد شهر تهران است.

    اتوبوس استیج های سفیر روز ۲۳ مردادماه مقابل تئاترشهر، ۲۴ مرداد در پارک ملت و ۲۵ مردادماه در بوستان ولایت مستقر خواهند شد و گروه های مختلف موسیقایی به اجرای سرودها و آهنگ های انقلابی و مقاومتی خواهند پرداخت. این گروه های سرود، آثاری با مضمون شهادت، انقلاب اسلامی، بیداری اسلامی، آزادی فلسطین و مقاومت اجرا می کنند.

    پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی موسیقی مقاومت با حضور گروه‌های داخلی و خارجی، در سبک‌های مختلف موسیقایی از ۲۳ تا ۲۶ مردادماه برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جشنواره موسیقی مقاومت به آدرس defencemusic.ir مراجعه کنند.

    https://musiceiranian.ir/?p=40290
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *