×
×

دورهمی زنان بازیگر با برنامه «شام ایرانی»

  • کد نوشته: 399258
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۶ام شهریور ۱۳۹۹
  • ۰
  • دورهمی زنان بازیگر با برنامه «شام ایرانی»

  • فریبا نادری، هنرپیشه سینما و تلویزیون کشورمان، در بخش آخر از فصل ششم سری جدید «شام ایرانی»، میزبان شماری از هنرمندان کشور شده است و در خانه خود، دست پخت خود را به محک مهمانان سرشناس خود قرار می دهد.

    فریبا نادری متولد ۲۳ فروردین ماه سال ۱۳۶۳ در تهران، در سری جدید شام ایرانی، میزبان شده است. همسر سابق او، مرحوم مسعود رسام بود که در سال ۱۳۸۸ درگذشت. فریبا نادری از سال ۱۳۸۹ تا سال ۱۳۹۵ در ۷ فیلم سینمایی با نام های: لامبورگینی، دریاکنار، من و شارمین، مشکل گیتی، در راه خانه عروس، ساده دل و شرط ازدواج نقش آفرینی کرد و در ۲۰ سریال تلویزیونی نیز حضور داشت که جدیدترین آنها: ستایش، فاخته، سی و نه هفته، پرستاران،گمشدگان، ستایش (سری سوم) و از سر نوشت محصول شبکه ۲ به کارگردانی سید محمد رضا خردمندان بود.

    فریبا نادری، در بخش آخر از فصل ششم سری جدید «شام ایرانی»، میزبان شماری از هنرمندان کشور شده است و در خانه خود، دست پخت خود را به محک مهمانان سرشناس خود قرار می دهد. فاطمه گودرزی، نسیم ادبی و شهره سلطانی، مهمانان فریبا نادری در بخش آخر سری جدید شام ایرانی هستند.

    در بخش های اول تا سوم شام ایرانی، فاطمه گودرزی، شهره سلطانی و نسیم ادبی، میزبان بودند و اکنون نوبت میزبانی فریبا ایرانی رسیده است.

    تصویری از سکانس های برنامه شام ایرانی در منزل فریبا نادری:

    منبع: خبرفوری
    https://musiceiranian.ir/?p=399258
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *