×
×

همین که گاهی حالم را می‌پرسند، شاکرم

  • کد نوشته: 39562
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱ام مرداد ۱۳۹۲
  • ۰
  • استاد نورمحمد درپور پیشکسوت موسیقی خراسان که از مفاخر موسیقی کشورمان محسوب می‌شود همچنان در بستر بیماری است و با وجود اینکه در ۸۲ سالگی هنوز فاقد بیمه درمانی است اما از کسی گلایه و شکایتی هم ندارد. به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری تسنیم، نورمحمد درپور  درباره وضعیت جسمی‌اش گفت: از حدود ۳ – ۴ […]

  • استاد نورمحمد درپور پیشکسوت موسیقی خراسان که از مفاخر موسیقی کشورمان محسوب می‌شود همچنان در بستر بیماری است و با وجود اینکه در ۸۲ سالگی هنوز فاقد بیمه درمانی است اما از کسی گلایه و شکایتی هم ندارد.

    به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری تسنیم، نورمحمد درپور  درباره وضعیت جسمی‌اش گفت: از حدود ۳ – ۴ ماه قبل بیمار شدم و مورد معالجه و عمل جراحی قرار گرفتم که تا به امروز این مداواها ادامه دارد و شکر خدا با دعای مردم حالم بهتر است.

    استاد درپور که بیش از ۶۰ سال در جهت حفظ فرهنگ موسیقی کشورمان و شناساندن آن به کشورهای مختلف فعالیت کرده در پاسخ به وضعیت بیمه درمانی‌اش گفت: من بیمه درمانی ندارم ولی از کسی نیز انتظاری ندارم و خدا را شکر می‌کنم. همین که گاهی احوالم را می‌پرسند تشکر می‌کنم و امیدوارم خدا همه بیماران را شفا بدهد.

    این خواننده و دوتار نواز ۸۲ ساله موسیقی خراسان در ادامه افزود: ۵ روز قبل برای انجام شیمی درمانی به بیمارستان امید مشهد منتقل شدم و که پس از دو روز مرخصم کردند و قرار است باز هم برای انجام شیمی درمانی به بیمارستان بروم.

    وی در پایان گفت: در طول سال‌ها فعالیتم در زمینه موسیقی خراسان بیش از ۶۰ هزار سخن (مقام، لحن و نغمه‌های موسیقی خراسانی) را از اساتید گرفتم و در سینه حبس کردم و به نسل‌های بعد انتقال دادم؛ حتی برای شناساندن فرهنگ اصیل کشورمان در کشورهایی چون آلمان، آمریکا، هلند، تاجیکستان، امارات و بسیاری کشورهای دیگر به اجرا پرداخته‌ام و خدا را به خاطر اینکه توانسته‌ام خدمتی انجام دهم، شکر می‌کنم.

    https://musiceiranian.ir/?p=39562
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *