×
×

محمودرضا قدیریان عنوان کرد:

  • کد نوشته: 39557
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱ام مرداد ۱۳۹۲
  • ۲ دیدگاه
  • برنامه ساعت۲۵ در بامداد سی و یک تیر، برای نخستین بار قطعه‌ای از حمید حامی را با عنوان سیاه و سپید با آهنگسازی زنده یاد بابک بیات، برای مخاطبان پخش کرد. محمودرضا قدیریان در این برنامه و در پاسخ به پیامک یکی از بینندگان گفت: دلیل اینکه مدتی است کارهای محسن چاووشی در برنامه ساعت۲۵ […]

  • برنامه ساعت۲۵ در بامداد سی و یک تیر، برای نخستین بار قطعه‌ای از حمید حامی را با عنوان سیاه و سپید با آهنگسازی زنده یاد بابک بیات، برای مخاطبان پخش کرد.

    محمودرضا قدیریان در این برنامه و در پاسخ به پیامک یکی از بینندگان گفت: دلیل اینکه مدتی است کارهای محسن چاووشی در برنامه ساعت۲۵ پخش نمی شود، این است که ما از طریق واسطه متوجه شدیم محسن چاووشی تمایلی برای پخش آثارش در این برنامه ندارد که البته در تلاش هستیم با خود محسن چاووشی در این رابطه صحبت کنیم.

    پخش قطعه‌‌های خاطره‌های قدیم با صدای بهنام صفوی،تکیه بر بادمحمد اصفهانی،دوست دارم خدارضا صادقی،شهر باران محمد علیزاده،هجرانی روزبه نعمت‌الهی،افسونگرهمایون شجریان،شبانگاهان عبدالحسین مختاباد،شب جوانی زنده یاد بنان،همیشه یکی هست مسعود امامی و آتش در نیستان شهرام ناظری از دیگر بخش‌های این برنامه بود.

    قدیریان در این برنامه پس از پخش قطعه سیاه و سپید با صدای حمید حامی، با اشاره به آهنگساز این اثر گفت: زنده‌یاد بابک بیات آهنگساز برجسته‌ای بود که بیشتر آثار حمید حامی و مانی رهنما را آهنگسازی کرده بود و با ثبت آثاری خاطره‌انگیز در کارنامه‌هنری خود، یادگاری خوبی برای علاقمندان عرصه موسیقی بر جای گذاشت.

    https://musiceiranian.ir/?p=39557
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *