×
×

در تالار رودکی شکل گرفت

  • کد نوشته: 39497
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۳۱ام تیر ۱۳۹۲
  • ۰
  • عدادی از نوازندگان ارکستر سمفونیک و گروه کُر ظهر یکشنبه ۳۰ تیرماه در تالار رودکی نسبت به پرداخت نشدن تعهدات مالیشان از سوی دفتر موسیقی تجمع کردند. به گزارش خبرنگار مهر، شرکت‌کنندگان در این تجمع ضمن اعتراض به عدم انعقاد قرارداد مالی انجمن موسیقی و دفتر موسیقی وزارت ارشاد که از ۱۰ ماه گذشته تاکنون […]

  • عدادی از نوازندگان ارکستر سمفونیک و گروه کُر ظهر یکشنبه ۳۰ تیرماه در تالار رودکی نسبت به پرداخت نشدن تعهدات مالیشان از سوی دفتر موسیقی تجمع کردند.

    به گزارش خبرنگار مهر، شرکت‌کنندگان در این تجمع ضمن اعتراض به عدم انعقاد قرارداد مالی انجمن موسیقی و دفتر موسیقی وزارت ارشاد که از ۱۰ ماه گذشته تاکنون هنوز عملی نشده از بی‌توجهی دفتر موسیقی وزارت ارشاد در پرداخت نکردن حقوق نوازندگان آلبوم تصویری ارکستر سمفونیک تهران به رهبری شهداد روحانی که چندی پیش در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران رونمایی شد، شکایت کردند.

    این اعتراض در حالی صورت گرفته است که گفته می‌شود فیلم ارکستر ملی ایران به رهبری فردین خلعتبری با اجرای قطعاتی از شب دهم هم قرار است به زودی روانه بازار موسیقی شود که هنوز در مورد پرداخت حقوق نوازندگان درباره این فیلم اقدامی صورت نگرفته است.

    علیرضا پاشایی مدیر دفتر موسیقی وزارت ارشاد در دیداری که با این نوازندگان داشته است، وعده داده که تا بعد از ظهر امروز تمامی امور مربوط به انعقاد قراردادها مرتفع خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=39497
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *