×
×

موسیقی فولکلوریک مازندران به تالار رودکی می آید

  • کد نوشته: 39433
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۳۰ام تیر ۱۳۹۲
  • ۰
  • به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، این بنیاد به مناسبت میلاد امام حسن (ع) اقدام به برگزاری شب های موسیقی نواحی در ماه مبارک رمضان کرده است که در اولین شب آن، گروه هزاردستان با اجرای قطعات فولکلور مازندرانی به سرپرستی علی اصغر رستمی به اجرای کنسرت می پردازند. در بخش […]

  • به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، این بنیاد به مناسبت میلاد امام حسن (ع) اقدام به برگزاری شب های موسیقی نواحی در ماه مبارک رمضان کرده است که در اولین شب آن، گروه هزاردستان با اجرای قطعات فولکلور مازندرانی به سرپرستی علی اصغر رستمی به اجرای کنسرت می پردازند.

    در بخش اول این کنسرت قطعات انتظار، کتولی، بانوجان، نجما، اون کیه، امیری، کرزنی، بی کلام لله (ل له) وا، چهاربیداری، لیلی جان، لاره لاره و در بخش دوم قطعات میشه حال، غریب حال، چلچله های سفری، دوتار نوازی، قلندر، حقانی، قله پانی، کتولی، نشا، آهولار اجرا می شود که قطعات لیلی جان، بانوجان، نشا، قلندر، لاره لاره در کنسرت های پیشین گروه هزاردستان اجرا نشده است.

    فضل اله دهقان، نوازنده کمانچه؛ مصطفی محسن راد، نوازنده دوتار؛ مسلم حاتم، نوازنده لله وا؛ مهدی قلی زاده، نوازنده نقاره و دف؛ اصغر رستمی، خواننده و حنیف شهمیرزادی، نوازنده تار در این کنسرت هنرنمایی می کنند.

    کنسرت گروه هزاردستان مازندران، یکم مرداد ماه ساعت ۲۱:۳۰ در تالار رودکی اجرا می شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=39433
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *