×
×

آلبوم موسیقی رویای گریز منتشر شد

  • کد نوشته: 39074
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۳ام تیر ۱۳۹۲
  • ۱ دیدگاه
  •  آلبوم موسیقی «رویای گریز» کوارتت زهی امروز(۲۲ تیر) به بازار موسیقی عرضه شد. «رویای گریز» آلبوم موسیقایی بی‌کلام کوارتت زهی اروند با آهنگسازی نگین زمردی و فرزاد فضلی است که پس از رونمایی منتشر می‌شود. شیارهای رویای ۱ و ۲ و۳ از فرزاد فضلی و شیارهای «گداز»، «گریز»، «گذر»، «گمان» و «گشایش» از نگین زمردی […]

  •  آلبوم موسیقی «رویای گریز» کوارتت زهی امروز(۲۲ تیر) به بازار موسیقی عرضه شد.
    «رویای گریز» آلبوم موسیقایی بی‌کلام کوارتت زهی اروند با آهنگسازی نگین زمردی و فرزاد فضلی است که پس از رونمایی منتشر می‌شود.

    شیارهای رویای ۱ و ۲ و۳ از فرزاد فضلی و شیارهای «گداز»، «گریز»، «گذر»، «گمان» و «گشایش» از نگین زمردی است که با هنرمندان نوازنده کوارتت زهی نگار افاضل( ویلن ۱)، امیر باورچی(ویلن ۲) بابک کوهستانی(ویلن آلتو) و آیدین احمدی‌نژاد (ویلنسل) اجرا و ضبط شده است.

    کیاوش صاحب‌نسق، مدرس دانشگاه در مقدمه این آلبوم آورده است: «نسل فعلی آهنگسازان جوانی که در عرصه موسیقی هنری و جدی گام بر می‌دارند با دشواری‌های بسیاری روبرو هستند.»

    این یادداشت می‌افزاید: «مجموعه پیش رو دربرگیرنده دو کوارتت زهی از دو آهنگساز ایرانی است که با پشت سر گذاشتن تحصیلات آکادمیک در ایران و با تلاش و پشتکاری قابل تقدیر در حیطه دشوار اجرای آثارشان گام برداشته‌اند. انتخاب ترکیب کوارتت زهی برای معرفی اولین اثر منتشر شده از هر دو آهنگساز نشان‌دهنده شناخت و توجه آنها به دشواری خاصی است که در تصنیف این ترکیب‌سازی با آن مواجه هستند.»

    «رویای گریز» از سوی موسسه فرهنگی و هنری «راوی آذرکیمیا» انتشار پیدا کرده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=39074
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *