×
×

انتشار یک کلیپ در ایام ماه رمضان

  • کد نوشته: 39007
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۲ام تیر ۱۳۹۲
  • ۰
  • مجید اخشابی در گفت‌وگو با خبرنگار موسیقی برنا گفت: این روزها مشغول کار روی یک قطعه جدید هستم این اثر قرار است در ایام ماه رمضان به همراه یک کلیپ از تلویزیون پخش شود که امیدوارم مورد توجه مخاطبان قرار گیرد. وی اضافه کرد: همواره بر این باور بودم ماه مبارک رمضان از برکت خاصی […]

  • مجید اخشابی در گفت‌وگو با خبرنگار موسیقی برنا گفت: این روزها مشغول کار روی یک قطعه جدید هستم این اثر قرار است در ایام ماه رمضان به همراه یک کلیپ از تلویزیون پخش شود که امیدوارم مورد توجه مخاطبان قرار گیرد.

    وی اضافه کرد: همواره بر این باور بودم ماه مبارک رمضان از برکت خاصی برخوردار است و به همین دلیل کارکردن در این فضا آرامش زیادی را به منتقل می‌کند از خداوند شاکرم که این سعادت را به من داده تا در این ایام کاری را بسازم.

    وی در مورد زمان برگزاری کنسرتش در تهران تصریح کرد: بعد از اتمام ماه مبارک رمضان، کنسرتی را در برگزار می‌کنم که امیدوارم با استقبال هوادرانم مواجه شود.

    اخشابی ادامه داد: مدتی است که تمرکزم را روی ساخت آلبوم جدیدم با نام«آینه رو» گذاشتم این اثر مراحل پایانی‌اش را پشت سر می‌گذارد. ساخت موسیقی این آلبوم بر عهده غلامرضا صادقی، حمید اکبرزاده و پدرام کشتکار است. در بخش شعر و ترانه هم شعرهایی از مولانا را انتخاب کردم و از مونا برزویی، مینا غلامی و عبدالجبار کاکایی هم ترانه‌های را گرفتم.

    مدیر مسوول و سردبیر مجله «زیر و بم» در پایان در مورد فعالیت مطبوعاتی‌اش طی سال‌های اخیر گفت: کار کردن در فضای مطبوعات جذابیت‌های خاص خودش را برای من که سال‌های زیادی به عنوان یک موزیسن حرفه‌ای فعالیت می‌کردم داشت. این حرفه سختی‌های خاص خودش را دارد و نیازمند تجارب زیادی برای مدیریت صحیح است در طول دورانی که در این عرصه فعالیت کردم تجربه‌های بسیاری کسب کردم و از این‌که مطبوعاتی شده‌ام و دوستان خبرنگار خوب و صادقی پیدا کردم بسیار خوشحالم و امیدوار بتوانم با جدیت همچنان فعالیت مطبوعاتی‌ام را ادامه دهم.

    https://musiceiranian.ir/?p=39007
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *