×
×

شب‌های بارانی رمضان با صدای شهروز

  • کد نوشته: 38806
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۹ام تیر ۱۳۹۲
  • ۰
  • سعید شهروز از خوانندگان فعال سال‌های گذشته موسیقی پاپ، پس از ۵ سال دوری از این عرصه پس از ماه رمضان آلبوم جدید و اجرای کنسرتی خواهد داشت. این خواننده در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر افزود: اجرای تیتراژ پایانی ویژه برنامه تلویزیونی “شهر باران” را به پایان برده ام که با […]

  • سعید شهروز از خوانندگان فعال سال‌های گذشته موسیقی پاپ، پس از ۵ سال دوری از این عرصه پس از ماه رمضان آلبوم جدید و اجرای کنسرتی خواهد داشت.

    این خواننده در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر افزود: اجرای تیتراژ پایانی ویژه برنامه تلویزیونی “شهر باران” را به پایان برده ام که با عنوان “کی قراره نجاتم بدی” با ترانه ای از احمد امیر خلیلی، آهنگسازی بهنام کریمی و تنظیم بهروز صفاریان برای اجرای آماده شده است. البته هم اکنون مشغول آماده‌سازی قطعه‌ای برای جشنواره تابستانی کیش هستیم که جزییات آن را بعدا علام می‌کنم.

    خواننده آلبوم‌های “نقره داغ” و “غزلک” همچنین از انتشار تازه‌ترین آلبوم موسیقایی خود در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: این آلبوم که هنوز عنوان مشخصی برای آن تعیین نشده است بعد از ایام ماه مبارک رمضان با قطعه‌ها و شکلی متفاوت از ۸ آلبوم قبلی‌ام در بازار موسیقی منتشر خواهد شد که به زودی جزییات آن را اطلاع خواهم داد.

    شهروز ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی هایی که انجام گرفته همزمان با انتشار آلبوم، کنسرتی هم برگزار می شود که این کنسرت تازه ترین اجرای من بعد از ۵ سال دوری از اجراهای زنده خواهد بود و امیدوارم بتوانم نظر مخاطبان هوشمند موسیقی را جلب کنم که همواره به من لطف داشته‌اند. البته با توجه به انتشار تک آهنگ هایی که آخرین آن به تولید قطعه “غروب سرخ ” برمی گردد، نشان داد که مخاطبان همچنان به سبک موسیقی من علاقه نشان می دهند.

    وی با اشاره به دلایل کم‌کاری‌های این سال‌های خود در عرصه موسیقی خاطرنشان کرد: من در این سال‌ها با تولید تعدادی از تک آهنگ ها در عرصه موسیقی حضور داشتم و این نبوده که بخواهم اصلا فعالیتی در موسیقی نداشته باشم اما به خاطر برخی شرایط تلاش کردم در این مدت به تولید همین تک آهنگ ها اکتفا کنم.

    سعید شهروز از خوانندگان دهه ۸۰ موسیقی پاپ است که تاکنون آلبوم‌های بی خوابی، پسرم، معبد، گلابتون، جون من جون شما، نقره داغ و”غزلک ” را روانه بازار موسیقی کرده است. آلبوم غزلک از جمله آثار پرفروش این خواننده در عرصه موسیقی است که همچنان جزو رکوردداران فروش آلبوم های موسیقی پاپ بعد از انقلاب محسوب می شود.

    نازبانو، نرگس، رفیق روز تنهایی، ستاره پوش، یه ماجرای دیگه، کاری نمی کنی، عاشقت می شم، احساس مجنون، لحظه های عاشقی و قطعه “غروب سرخ” که به تازگی به سفارش مرکز موسیقی و سرود سازمان صدا و سیما به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر تولید شده از جمله تک آهنگ های این خواننده موسیقی پاپ است.

    https://musiceiranian.ir/?p=38806
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *