×
×

آنچه شامل حال من شد شئونات الهی بود

  • کد نوشته: 3875
  • شادروان موسوي
  • جمعه, ۳۰ام مهر ۱۳۸۹
  • ۳۳ دیدگاه
  • به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پنج‌شنبه شب در حاشیه سیزدهمین جشنواره شهید رجایی، به طور ویژه از استاد علیرضا افتخاری تجلیل شد. استاندار اصفهان طی سخنان کوتاهی با اشاره به اینکه از هنرمند متعهد و یگانه اصفهان تجلیل می‌کنیم، گفت: استاد علیرضا افتخاری چهره ماندگار موسیقی استان اصفهان است. علیرضا ذاکر اصفهانی افزود: به […]

  • به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پنج‌شنبه شب در حاشیه سیزدهمین جشنواره شهید رجایی، به طور ویژه از استاد علیرضا افتخاری تجلیل شد. استاندار اصفهان طی سخنان کوتاهی با اشاره به اینکه از هنرمند متعهد و یگانه اصفهان تجلیل می‌کنیم، گفت: استاد علیرضا افتخاری چهره ماندگار موسیقی استان اصفهان است.

    علیرضا ذاکر اصفهانی افزود: به این سبب از استاد افتخاری تجلیل می‌کنیم که به صدای او آشناییم، به آن علاقه داریم و به او افتخار می‌کنیم.

    علیرضا افتخاری نیز که چهار تصنیف برای حاضران در جشنواره اجرا کرد و با استقبال فراوان حضار روبه‌رو شد، گفت: استادم همیشه به من تذکر می‌داد مقام آسمانی سکوت را حس کن و من آن را در خدمت به بزرگان حس کردم.

    وی افزود: خوشحالم در حوادثی که در چند وقت گذشته برای من و خانواده‌ام به وجود آمد، خود را نباختم و آنچه شامل حال من شد شئونات الهی بود.

    لازم به ذکر است از سوی استاندار اصفهان یک قاب قلم‌زنی و یک لوح تقدیر که با هنر لایه‌چینی تزیین شده بود به علیرضا افتخاری اهدا شد. گفتنی است جشنواره شیخ بهایی که هر ساله برای تجلیل از کارکنان، مدیران، بازنشستگان و دستگاه‌های برتر هر استان برگزار می‌شود، امسال با حضور قشرهای مختلف کارکنان، مدیران و مقامات ارشد استان در تالار شیخ بهایی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=3875
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *