×
×

سایت گل نوشت:

  • کد نوشته: 38517
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۷ام تیر ۱۳۹۲
  • ۰
  • سایت گل نوشت: چهارمین دوره مسابقات فوتبال جام ستاره‌ها امروز صبح در هتل طوبی تهران قرعه‌کشی شد. مسابقات جام ستاره‌ها که چند سالی است در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، از قرار معلوم امسال نیز پرسروصدا خواهد بود. این نکته‌ای بود که از حضور پرشمار ستاره‌ها در مراسم قرعه‌کشی امروز می‌شد، فهمید. پژمان بازغی، سام […]

  • سایت گل نوشت: چهارمین دوره مسابقات فوتبال جام ستاره‌ها امروز صبح در هتل طوبی تهران قرعه‌کشی شد. مسابقات جام ستاره‌ها که چند سالی است در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، از قرار معلوم امسال نیز پرسروصدا خواهد بود. این نکته‌ای بود که از حضور پرشمار ستاره‌ها در مراسم قرعه‌کشی امروز می‌شد، فهمید.

    پژمان بازغی، سام درخشانی، رضا یزدانی، بروز ارجمند و همایون نصیری از جمع ستاره‌های حاضر در مراسم قرعه‌کشی بودند.

    پژمان جمشیدی که مدیر جام ستاره‌ها محسوب می‌شود در مراسم امروز ضمن ارائه توضیحاتی از مسابقات سال‌های گذشته، از حضور ستاره‌های جدید در بازی‌های امسال خبر داد که گل سرسبد آنها همایون شجریان، خواننده پرآوازه کشورمان خواهد بود. شجریان قرار است با شماره ۷ برای تیم موسیقی به میدان رود.

    در مراسم قرعه‌کشی امروز تیم‌های پدرخوب و منتخب ۹۸ فرانسه به عنوان سرگروه معرفی شدند، دو تیمی که سال گذشته تا پای فینال رقابت جانانه‌ای داشتند. در قرعه‌کشی انجام شده پدر خوب به همراه تیم‌های استقلال، پرسپولیس و پاراگ (تیم عادل فردوسی‌پور) در گروه یک قرار گرفت و تیم منتخب ۹۸ فرانسه با تیم‌های هنرمندان، موسیقی و رینوزیت همگروه شد.

    گفتنی است چهارمین دوره جام ستاره‌ها ازسه شنبه ۲۵ تیرماه در مجموعه فرهنگی ورزشی سبز ولنجک با حمایت شرکت‌های نفت سپاهان، مینوت مید، پاوررید، دراژه، رینوزیت، گروه بین‌المللی آهنگ و فرهنگ و مجموعه رستوران‌های زنجیره‌ای پدر خوب آغاز خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=38517
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *