×
×

حجت‌اسلام طباطبایی: جای «حسن روحانی» بودم، «معین» را به ایران دعوت می‌کردم

  • کد نوشته: 381022
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۷ام اردیبهشت ۱۳۹۹
  • ۰
  • حجت‌اسلام طباطبایی: جای «حسن روحانی» بودم، «معین» را به ایران دعوت می‌کردم

  • موسیقی ما نوشت: در روز گذشته انتشار ویدیویی از نظرات رئیس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی استان خوزستان خبرساز شد. به گزارش «موسیقی ما» حجت‌الاسلام «شهاب‌الدین طباطبایی» به تازگی در یک لایو اینستاگرامی اظهارنظر جنجالی و جالبی درباره «معین»، خواننده‌ای که خارج از ایران سکونت دارد مطرح کرده است. حجت‌الاسلام طباطبایی در بخشی از این لایو می‌گوید:«من معین را به عنوان یک خواننده خوب و فوق‌العاده و خواننده‌ای که به مخاطب، به موسیقی و به شعر احترام می‌گذارد می‌دانم و آنور آب است.» بخش دیگری از صحبت‌های حجت‌الاسلام طباطبایی به شکل دیگری مورد توجه کاربران فضای مجازی گرفته است. چرا که او در ادامه می‌گوید اگر به جای دکتر «حسن روحانی»، رئیس جمهور اسلامی ایران، بود معین را به ایران دعوت می‌کرد.

    این مدیر حوزه هنری در ادامه لایو خود می‌گوید:«من اگر جای حسن روحانی بودم، شجریان که در ایران بود و مردم هم خیلی دوستش داشتند و دارند. اما اگر جای حسن روحانی بودم معین را به ایران دعوت می‌کردم.» این اظهارات رئیس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان تا کنون با واکنش‌های گوناگونی در فضای مجازی مواجه شده است. به دلیل اینکه تا کنون سابقه نداشته مقامی در این سطح مدیریتی در کشور به صورت مستقیم چنین نظراتی را درباره یک خواننده ایرانی که در خارج از کشور اقامت دارد مطرح کند.

    حجت‌الاسلام شهاب‌الدین طباطبایی که پیش از این امام جمعه کوهرنگ هم بوده از فعالان عرصه هنر هم محسوب می‌شود. در کارنامه کاری او علاوه بر فعالیت در زمینه شعر و نویسندگی چند تجربه بازیگری سینما و تئاتر و همچنین تهیه‌کنندگی چند پروژه سینمایی به چشم می‌خورد. حجت‌الاسلام طباطبایی از مهرماه سال ۹۶ بر مسند مدیریت حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی استان خوزستان قرار گرفته است.

    اظهارات حجت‌الاسلام طباطبایی درحالی مطرح شده که بحث بازگشت معین به ایران از سال ۸۹ تا امروز چند مرتبه به اشکال مختلف بیان شده است. حتی در آخرین مورد این حاشیه‌ها چندی پیش صحبت‌های غیررسمی به میان آمد مبنی بر اینکه این خواننده در آستانه بازگشت به ایران قرار داشته اما برخی حاشیه‌ها او را از تصمیمش منصرف کرده است. 

    منبع:

    سایت «موسیقی ما»

    https://musiceiranian.ir/?p=381022
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *