×
×

آلبوم موسیقی «کاسته» منتشر می شود

  • کد نوشته: 38069
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۲ام تیر ۱۳۹۲
  • ۰
  •  آلبوم موسیقی «کاسته» به آهنگسازی احسان صدیق به زودی روانه بازار خواهد شد. نوازنده کوبه‌ای آلبوم با اعلام این مطلب به خبرنگار بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، گفت: شاید انتخاب عنوان برای سبک این آلبوم کار مشکلی باشد چرا که ما از قالب‌های همیشگی بیرون آمده‌ایم و دست به تجربه زده‌ایم. روزبه فدوی ادامه داد:در […]

  •  آلبوم موسیقی «کاسته» به آهنگسازی احسان صدیق به زودی روانه بازار خواهد شد.

    نوازنده کوبه‌ای آلبوم با اعلام این مطلب به خبرنگار بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، گفت: شاید انتخاب عنوان برای سبک این آلبوم کار مشکلی باشد چرا که ما از قالب‌های همیشگی بیرون آمده‌ایم و دست به تجربه زده‌ایم.

    روزبه فدوی ادامه داد:در این راستا ساز بیس را از آنسامبل خارج کرده‌ و فضای موسیقی کلاسیک و مدرن را اضافه کرده‌ایم. در واقع محصول کار موسیقی جاز، مدرن و کلاسیک است.

    وی افزود: اتفاق جدید آلبوم این است که برای مثال از ساز درامز به صورت فرمال استفاده نکرده‌ایم و به گونه‌ای از ساز صدا گرفته‌ایم که تداعی کننده صدای طبل باشد.

    فدوی یادآور شد: «کاسته» یک فضای تعلیقی دارد و خلاء در آن جریان دارد . به گونه‌ای که نت‌های کشیده و سکوت تعلیق را در اثر نشان می‌دهند، دلیل اینکه عنوان آلبوم را هم «کاسته» انتخاب کردیم، همین است.

    او با بیان اینکه این آلبوم در قال «تریو» تولید شده است، اضافه کرد: در راستای تولید اثر به این فکر نکردیم که مخاطب چه می‌خواهد و برای آنها مرزبندی قائل نشدیم اما با جسارت و بدون در نظر گرفتن طیف خاص آنچه دوست داشتیم را به زبان موسیقی بیان کردیم.

    این هنرمند با بیان اینکه «کاسته» ازسوی انتشارات «هرمس» منتشر خواهد شد، از حمایت‌های رامین صدیقی، مدیر انتشارات قدردانی کرد.

    به گزارش ایسنا، احسان صدیق(آهنگساز و نوازنده گیتار)، پرویز نوروزی(ساکسیفون) و روزبه فدوی(سازهای کوبه‌ای) در آلبوم «کاسته» هنرنمایی کرده‌اند.

    https://musiceiranian.ir/?p=38069
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *