×
×

در شهرهای شهرکرد، شیراز و رشت صورت می‌گیرد

  • کد نوشته: 38065
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۲ام تیر ۱۳۹۲
  • ۰
  • واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سه مجوز کنسرت پاپ در شهرستان‌ها را صادر کرد. واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سه مجوز کنسرت پاپ در شهرستان‌ها را صادر کرد. براساس اعلام واحد نظارت و ارزشیابی، مجوز اجرای صحنه‌ای برای موسیقی گروه پاپ بابک جهانبخش […]

  • واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سه مجوز کنسرت پاپ در شهرستان‌ها را صادر کرد.

    واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سه مجوز کنسرت پاپ در شهرستان‌ها را صادر کرد.

    براساس اعلام واحد نظارت و ارزشیابی، مجوز اجرای صحنه‌ای برای موسیقی گروه پاپ بابک جهانبخش به سرپرستی و خوانندگی بابک جهانبخش در سالن حجاب شهرکرد برای روزهای ۱۴ و ۱۵ تیرماه جاری ساعت ۲۱ هر شب یک اجرا با اجرای ۲۰ قطعاتی همچون؛ افسانه  ،پناهم ده، برو دیگه و چی شده به روی صحنه می‌رود.

    گروه موسیقی پاپ احسان خواجه امیری به سرپرستی و خوانندگی احسان خواجه‌امیری در مجموعه فرهنگی و هنری حافظ (تالارسبز) شیراز در روزهای ۱۳ و  ۱۴ ساعت ۱۸ و ۲۱ هر شب دو اجرا با اجرای ۲۰ قطعه  همچون؛ تو رو آرزو نکردم، تو چشمات مال من نیست و هرکسی دنبال خبر می‌گرده و هر چی آرزوی خوبه مال تو به روی صحنه می‌رود.

    گروه موسیقی پاپ شهرام شکوهی به سرپرستی و خوانندگی شهرام شکوهی، در سالن شاندیز جاده رشت به جیرده در روز ۱۶ تیرماه ساعت ۱۹ و ۲۲ هر شب دو اجرا با اجرای ۱۸ قطعه همچون؛ وقتی که باز صدای آب، این حق من نبود، از دست تو دلگیرم و بازم شب و بارون صادر شد.

    امتیاز مجوز اجرای صحنه‌ای گروه بابک جهانبخش برای آوای دوران پرتیکان، گروه احسان خواجه امیری برای مؤسسه شیراز آبنوس و گروه شهرام شکوهی برای مؤسسه اندیشه مدرن گیل صادر شده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=38065
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *