×
×

در گفتگو با شبکه ایران مطرح شد:

  • کد نوشته: 38063
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۲ام تیر ۱۳۹۲
  • ۰
  • نداسیجانی: شهرام شکوهی،خواننده آلبوم موسیقی«مدارا» که با انتشار این کار سبکی متفاوت را به دنیای موسیقی معرفی کرد این روزها درگیر جمع آوری آلبومش جدیدش می باشد. شهرام شکوهی در گفتگو با شبکه ایران دراین باره گفت: آهنگسازی آلبوم جدیدم به پایان رسیده و در مرحله تنظیم قرار دارد. ترانه سرایان این کار علی بحرینی،سجاد […]

  • نداسیجانی: شهرام شکوهی،خواننده آلبوم موسیقی«مدارا» که با انتشار این کار سبکی متفاوت را به دنیای موسیقی معرفی کرد این روزها درگیر جمع آوری آلبومش جدیدش
    می باشد.
    شهرام شکوهی در گفتگو با شبکه ایران دراین باره گفت: آهنگسازی آلبوم جدیدم به پایان رسیده و در مرحله تنظیم قرار دارد.
    ترانه سرایان این کار علی بحرینی،سجاد سلیمانی بوده و همچنین چند قطعه آن  نیز از سروده های خودم است.آهنگسازی کار نیز بر عهده خودم می باشد.
    وی درباره اجرای کنسرت اظهارداشت: فعلا در تهران تا بعد از ماه مبارک رمضان اجرایی نخواهم داشت اما در صورت اخذ مجوز ۱۲و ۱۳ تیرماه دراهواز و۱۶تیرماه نیز در رشت اجرا خواهم داشت.
    این خواننده ادامه داد: در حال حاضر در هیچ تیتراژی حضور ندارم. البته بخاطرآلبوم فعلا فرصت این کارنیست.
    وی ادامه داد: همه هنرمندانی که در تلویزیون کار تیتراژ را انجام می دهند خوب و ازدوستان ما هستند. ولی متاسفانه مدتی است تیتراژهای تلویزیون اثرگذای خود را از دست داده است. ولی خوب بچه ها کارشان خوب است حالا چه تیتراژ باشد یا نباشد! اگر کار خوب باشد، شنیده خواهد شد.
    شکوهی درمورد مرتبط بودن ترانه یا آهنگسازی در تیتراژهای مناسبتی چون ماه مبارک رمضان اظهار داشت: من خیلی معتقد نیستم که تیتراژ مرتبط با موضوع سریال باشد چون خودش می تواند جاذبه ای ایجاد کند. اینکه مردم به بهانه دیدن سریال تیتراژ را بشنوند یا برعکس برای شنیدن تیتراژسریال را ببینند می توانند به هم کمک کند.

    https://musiceiranian.ir/?p=38063
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *