×
×

رونمایی از پوستر فیلم سینمایی «ما که هستیم؟»

  • کد نوشته: 380126
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۳ام اردیبهشت ۱۳۹۹
  • ۰
  • رونمایی از پوستر فیلم سینمایی «ما که هستیم؟»

  • همزمان با سپری شدن مرحله تدوین و صداگذاری فیلم سینمایی «ما که هستیم؟» از پوستر این فیلم که طراحی آن را کارگردان فیلم انجام داده، رونمایی شد.

    به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ابوالحسن کیوان، تهیه کننده و کارگردان این اثر؛ نقاش، مجسمه ساز، معمار و فیلم‌ساز ایرانی است که سال ۱۳۵۸ از دانشگاه «هنر» در تهران فارغ التحصیل شد و بعد از مهاجرت به استرالیا، در «تیف کالج» استرالیا به تحصیلات خود ادامه داد. او درباره زمان نمایش فیلم گفته است:«به دلیل محتوا و ساختار غیرتجاری فیلم، حساسیت در یافتن جایگاه و زمان مناسب نمایش آن از اهمیت زیادی برخوردار است.»

    اولین نمایش فیلم «ما که هستیم» قرار بود در جشنواره بین‌المللی فیلم فجر باشد که به دلیل شیوع بیماری «کرونا» و لغو شدن این جشنواره، منتفی شد.

    در حال حاضر تهیه‌کننده فیلم «ما که هستیم؟» در حال برنامه‌ریزی برای یافتن پخش کننده مناسب برای پخش فیلم در داخل و خارج از ایران است.

    مراحل فیلمبرداری این فیلم که لوکیشن‌های آن در تهران(اطراف دماوند) و شیراز(تخت جمشید و حافظیه) است، به دلیل شیوع بیماری کرونا با شرایط سخت و پیچیده‌ای همراه بود.

    بعضی از فیلم‌های ابوالحسن کیوان در جشنواره‌های کشورهای مختلف دنیا برنده جایزه شده اند. فیلم  J & B)  ( او در استرالیا ساخته شد و در سال ۲۰۱۴ در فستیوال کن پذیرفته شد و فیلم او با عنوان «مهاجرت» در سال ۲۰۱۸ برنده دو «مدال» از فستیوال فیلم «کلکته» در هند شد.

    در خلاصه داستان «ما که هستیم» آمده است: بهرام، فرصت زندگی با دختر مورد علاقه‌اش را از دست می‌دهد، چون او مهاجرت می‌کند. بعد پی می‌برد پدر و مادرش آنهایی نیستند که او را بزرگ کرده‌اند. زندگی او از این به بعد دستخوش چالشی عمیق می‌شود و عشق و هویتش را از دست رفته می‌بیند. این مسائل درون او را به هم می‌ریزد و منجر به پرسش‌هایی می‌شود که آزارش می‌دهند…

    گروه بازیگران این فیلم را افشین نخعی، محمدرضا برزگر ، مهدی‌خان احمدی، رایا نصیری، نینا برزگر، الهه پور رستمی، معصومه دشتی، شیما الله ‌بیگی، آزاد پارسایی نژاد، مهدی ضیغمی مقدم، منصور زارع، معصومه زاهدی، هانی نیکو پیام و هنرمند خردسال، تلما رفعت خواه تشکیل می‌دهند.

    https://musiceiranian.ir/?p=380126
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *