×
×

نگذاشتند “زیر آسمون شهر” به دست مردم برسد

  • کد نوشته: 37748
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۵ام تیر ۱۳۹۲
  • ۰
  • امیر تاجیک خواننده پاپ از شرایط پخش آثار موسیقایی انتقاد کرد و همین مساله را مانعی دانست که نگذاشت آلبوم “زیر آسمون شهر” که برای سریال معروفی به همین نام ساخته شده بود، به درستی به دست مردم برسد. امیر تاجیک در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مشکلاتی که پیش‌روی انتشار آلبوم اخیرش […]

  • امیر تاجیک خواننده پاپ از شرایط پخش آثار موسیقایی انتقاد کرد و همین مساله را مانعی دانست که نگذاشت آلبوم “زیر آسمون شهر” که برای سریال معروفی به همین نام ساخته شده بود، به درستی به دست مردم برسد.

    امیر تاجیک در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مشکلاتی که پیش‌روی انتشار آلبوم اخیرش بوده است، گفت: اسفند ماه سال گذشته بعد از ۹ سال از انتشار آلبوم “زیر آسمون شهر”، آلبوم “زندگی” را با تلاش و مشکلاتی که داشت روانه بازار موسیقی کردم که متاسفانه دوستانی که پخش این آلبوم را به عهده داشتند حق مطلب را ادا نکردند و تمام زحمتی که ما برای تولید و عرضه این آلبوم کشیدیم به هدر رفت و به شکل درستی به دست مردم نرسید.

    وی گفت: من این دوستان را به خدا واگذار می کنم و ترجیح می‌دهم این دوستان در محضر خداوند پاسخگو باشند تا اینکه من بخواهم از طریق ابزار دیگر برای احقاق حقوق معنوی خودم اقدام کنم. اما حتم دارم اگر این آلبوم می‌توانست در شکل درست‌تری توزیع شود تبدیل به یکی از پرمخاطب‌ترین آثار موسیقایی پاپ در سال‌های اخیر می‌شد.

    خواننده تیتراژ سریال تلویزیونی “زیر آسمان شهر” درباره فعالیت‌های آینده خود در عرصه موسیقی گفت: فعلا مشغول ضبط دو آهنگ جدید هستم که تمایل دارم در ابتدا سازمان صدا و سیما برای پخش آن اقدام کند اما اگر در این زمینه به نتیجه‌ای نرسیدم آن را در اینترنت عرضه می کنم. این دو قطعه مقدمه‌ای برای انتشار آلبوم جدیدم خواهد بود. البته تصمیم دارم قطعاتی از آلبوم “زندگی” را به صورت تصویری آماده کنم که امیدوارم این دو قطعه نیز در رسانه ملی پخش شود.

    تاجیک در بخش دیگری از صحبت‌های خود با انتقاد از شرایط فعلی مدیریت موسیقی تصریح کرد: متاسفانه در این ۸ سال آنچه برای ما گذشت تبدیل به یکی از سخت ترین و دشوارترین سالها برای فعالیت در عرصه موسیقی شد. این در حالی است که بسیاری از هم‌نسلان من در موسیقی پاپ که نقش موثری در اشاعه این گونه موسیقی در کشورمان داشتند در زمانی فعالیت بسیار خوبی داشتند و توجه بیشتری هم به آنها می‌شد.

    وی در پایان تاکید کرد: امیدوارم دولت جدید که در برنامه های خود با نگاه بازی به موسیقی نگاه می‌کند از نگاه‌های شخصی خود به موسیقی پرهیز کند و به موسیقی به عنوان یک هنر ملی نگاه کرده و از هرگونه شخصی‌نگری در این حوزه جلوگیری کرده و مشکلات این حوزه پر از حاشیه و موانع را حل کند.

    آلبوم موسیقی “زندگی ” با صدای امیر تاجیک و آهنگسازی و تنظیم امید تاجیک بعد از ۹ سال انتشار از آلبوم ” زیر آسمون شهر ” روانه بازار موسیقی شد. این آلبوم از ۱۰ قطعه تشکیل شده است که در قالب‌های ترنس، هاوس، هیپ‌راک و پاپ‌راک ساخته شده‌است .

    مضمون این مجموعه موسیقی که به نقد شیطان‌پرستی می‌پردازد از محتوای سوره‌های بقره، ناس برداشت شده‌است. فرجام کلیایی، افشین مقدم، افشین یداللهی،اشکان شب افروز ،علیرضا حسینی، کیوان ظهرابی، بهمن بهمن‌دار و رضا رشیدپور به عنوان شاعر و ترانه‌سرا در این آلبوم حضور داشته‌اند.

    https://musiceiranian.ir/?p=37748
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *