×
×

با اشعاری از رهی معیری، هوشنگ ابتهاج و بهنام حسن پور
آلبوم کهربا منتشر شد

  • کد نوشته: 376668
  • حمیده موسوی
  • سه شنبه, ۲ام اردیبهشت ۱۳۹۹
  • ۰
  • آلبوم «کهربا» به آهنگسازی فهیمه عظیمی و آواز حمیدرضا منفرد، توسط مؤسسه فرهنگی و هنری سی لحن باربد منتشر شده و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

    آلبوم کهربا منتشر شد
  • آلبوم کهربا منتشر شد

    آلبوم «کهربا» به آهنگسازی فهیمه عظیمی و آواز حمیدرضا منفرد، توسط مؤسسه فرهنگی و هنری سی لحن باربد منتشر شده و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.
    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، «کهربا» اثری ست تازه از ساخته های فهیمه عظیمی و خوانندگی حمیدرضا منفرد که در قالب ۱۰ قطعه به عناوین «جانان»، «بگردید»، «اشتیاق»، «سودا»، «یار»، «نیلوفر»، «افلاکی»، «پرواز»، «نگاه» و «کهربا» ساخته و پرداخته شده است، ضمن اینکه قطعه «نگاه» را مهرداد حسن پور آهنگسازی و تنظیم کرده و اشعار انتخاب شده برای این اثر از سروده های رهی معیری، هوشنگ ابتهاج و بهنام حسن پور می باشند.
    فهیمه رحیمی (آهنگساز، نوازنده نی)، الهام مطلب نیا (قانون)، بهاره حیدری (تار و سه تار)، مهدی باغبان زاده (بم تار)، سهیل تفقدی (کمانجه)، بهنوش کاظمی زاده (کمانچه آلتو)، آناهیتا جبارپور (دف و تنبک)، سحر شاری (درامز)، نسرین سلیمانی (کوزه، بندیر، ادوات پرکاشن) در نوازندگی قطعات این آلبوم به هنرنمایی پرداخته اند. ضبط اثر در استودیو مینور با صدابرداری علی حسنپور انجام شده و میکس-مسترینگ قطعات را مهرداد حسن پور بر عهده داشته است.

    شایان ذکر است که آلبوم موسیقی «کهربا» با صدای حمیدرضا منفرد، از سوی مؤسسه سی لحن باربد راهی بازار موسیقی شده است و علاقمندان می توانند این اثر را از رسانه های معنبر موسیقی تهیه کنند.

    منبع: سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir
    https://musiceiranian.ir/?p=376668
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *