×
×

ماه آینده آلبوم «جرم عشق» منتشر می شود

  • کد نوشته: 37247
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۵ام خرداد ۱۳۹۲
  • ۰
  • خبرگزاری پانا: آلبوم جدید امیر عشقی با همکاری حمید عسگری؛ ماه آینده روانه بازار موسیقی می شود. در این آلبوم به خوانندگی امیر عشقی، حمید عسکری حضوری پر رنگ داشته و برای این آلبوم که «جرم عشق» نام دارد، آهنگسازی کرده است. خواننده این آلبوم با اشاره به همکاری با حمید عسگری به خبرنگار فرهنگی […]

  • خبرگزاری پانا: آلبوم جدید امیر عشقی با همکاری حمید عسگری؛ ماه آینده روانه بازار موسیقی می شود.

    در این آلبوم به خوانندگی امیر عشقی، حمید عسکری حضوری پر رنگ داشته و برای این آلبوم که «جرم عشق» نام دارد، آهنگسازی کرده است.

    خواننده این آلبوم با اشاره به همکاری با حمید عسگری به خبرنگار فرهنگی پانا گفت: دراولین حضور رسمی خود در جایگاه خواننده سعی کرده ام از طریق ملودی های ساده ای که مردم دوستشان دارد و به راحتی می توانند با آنها ارتباط برقرار کند، آلبمی را منتشر کنم که برای این منظور از همکاری حمید عسکری بهره مند شده ام.
    وی ادامه داد: برای انتشار «جرم عشق» همکاری خود با حمید عسکری را از مدتها پیش در دستور کار خود قرار داده ام به طوری که این آلبوم هم اکنون مراحل پایانی ساخت خود را طی می کند.
    وی با بیان این که اغلب قطعات آلبوم«جرم عشق»به صورت آکوستیک ضبط شده، تاکید کرد: از آنجایی که خودم را همیشه به عنوان یکی از مخاطبانم در نظر می گیرم ، برای مخاطبانم هر چه را که خودم می خواهم و دوست دارم در نظر می گیرم. من برای مردم و شعور هنری آنها احترام قائلم و اگر قرار است کسی برای خرید آلبوم م هزینه کند، باید با یک محصول خوب مواجه شود .
    شایان ذکر است این اولین آلبوم امیر عشقی درجایگاه خواننده است که علاوه بر حمید عسکری ، آهنگسازانی همچون فرهاد زارع، عمادطغرایی،محسن افراسیابی وامیر عشقی حضور دارند و تنظیم آن رانیزمحسن افراسیابی، فرهادزارع، شاهین طاها ومحمدمجرلو به عهده دارند.
    ترانه های آلبوم عاشقانه «جرم عشق» را زهراکلاته،فاطمه صالحی،پروانه خزایی و مهران زنده دل سرودهاند.

    در ضبط «جرم عشق نوازندگان مطرحی همچون امیدحجت( گیتاراسپانیش ) ،بهنام حکیم (بزوکی،گیتار ) ،بابک یوسفی (کلارینت ) ،میثم مروستی ( ویولن) ومحمدمجرلو( گیتاراسپانیش ) همکاری دارند.
    قسمت من،بی تفاوت،جرم عشق،بدون تو نمی تونم،به کی بگم،غروب آخر،قانون عشق،پشت پاو حسرت عنوان قطعات این آلبوم است که مجوز آن نیز متعلق به شرکت فرهنگی هنری سلفابه مدیریت مجیدطوسی است.

    https://musiceiranian.ir/?p=37247
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *