×
×

اخیرا اتفاق افتاد:

  • کد نوشته: 36981
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۸ام خرداد ۱۳۹۲
  • ۰
  • خواننده تیتراژ تلویزیونی برنامه «روز ششم» که پنجشنبه هر هفته از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۲:۳۰ به صوت زنده روی آنتن شبکه یک می رود، کسی نیست جز احسان شماعی زاده که سال گذشته آلبومی با عنوان «منو انکار نکن» را روانه بازار موسیقی کرد.شماعی زاده  که این تیتراژ را در روز ۹ خرداد ماه رونمایی […]

  • خواننده تیتراژ تلویزیونی برنامه «روز ششم» که پنجشنبه هر هفته از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۲:۳۰ به صوت زنده روی آنتن شبکه یک می رود، کسی نیست جز احسان شماعی زاده که سال گذشته آلبومی با عنوان «منو انکار نکن» را روانه بازار موسیقی کرد.شماعی زاده  که این تیتراژ را در روز ۹ خرداد ماه رونمایی کرد، با اعلام این خبر به موسیقی ما گفت: از آنجایی که مدتهاست با دوست هنرمندی همچون میثم جمشید پور همکای می کنم در ساخت این تیتراژ نیز با او همکاری کرده ام که آهنگسازی و تنظیم آن را انجام داده است و ترانه آن از سروده های خودم است.
    وی از ادامه فعالیتهای خود گفت: اخیرا مجوز آهنگ «وطن» برای پخش از تمامی شبکه های تلویزیون را نیز دریافت کرده ام . این قطعه را به سفارش شبکه ۳ سیما و تهیه کننده برنامه «صبح نشاط» به نام نادر کاشانی اجرا کردم که هم اکنون در حال پخش است. همچنین از این قطعه در برنامه های مختلف تلویزیونی استفاده می شود که از این میان می توان به برنامه جام جم اشاره کرد.
    به گفته وی این دوقطعه در برنامه «آفتاب مهربانی» از روز جمعه ۱۷ خرداد ماه بر روی آنتن شبکه های مختلفی از جمله شبکه های جام جم یک و دو سه خواهدرفت.
    این اولین تیتراژی است که توسط احسان شماعی زاده از تلویزیون اجرا و پخش می شود. اولین حضو رسمی در این رسانه در روز ۴ فروردین امسال در میدان نقش جهان و در مقابل دوربین های پخش زنده شبکه ۳ در برنامه «صبح نوروز» و به تهیه کنندگی نادر هاشمی با اجرای قطعه معروف «ماسپاهانیم، حالا حالاها قهرمانیم» اتفاق افتاد.
    آلبوم «منو انکار نکن» اولین آلبوم این خواننده ، به تهیه کنندگی رضا رشیدپور، اولین حضور رسمی وی را در بازار موسیقی ایران رقم زد.
    قطعات «روز ششم» و «وطن» با صدای این خواننده را اینجا گوش و دانلود کنید:

     

    https://musiceiranian.ir/?p=36981
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *