×
×

مدیر موسسه آوای فروهر اعلام کرد

  • کد نوشته: 36970
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۸ام خرداد ۱۳۹۲
  • ۱ دیدگاه
  • مدیر موسسه آوای فروهر از انتشار تازه‌ترین آلبوم موسیقایی مازیار فلاحی در اوایل تابستان خبر داد. محمد حاتم‌پور درباره این آلبوم گفت: عنوان این آلبوم هنوز مشخص نیست اما هم اکنون آلبوم در مراحل صدور مجوز به سر می‌برد و با برنامه‌ریزی که انجام دادیم، در صورت صدور مجوز بعد از انتخابات ریاست‌جمهوری وارد بازار […]

  • کنسرت مازیار فلاحی (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

    کنسرت مازیار فلاحی

    مدیر موسسه آوای فروهر از انتشار تازه‌ترین آلبوم موسیقایی مازیار فلاحی در اوایل تابستان خبر داد.

    محمد حاتم‌پور درباره این آلبوم گفت: عنوان این آلبوم هنوز مشخص نیست اما هم اکنون آلبوم در مراحل صدور مجوز به سر می‌برد و با برنامه‌ریزی که انجام دادیم، در صورت صدور مجوز بعد از انتخابات ریاست‌جمهوری وارد بازار موسیقی می شود.

    وی درباره محتوای تازه‌ترین آلبوم مازیار فلاحی گفت: این آلبوم در قالب ۱۴ قطعه با رعایت فضای کارهای قبلی مازیار فلاحی منتشر می‌شود ضمن اینکه در کنار سه قطعه ویژه‌ای که آثار متفاوت‌تری نسبت به کارهای قبلی این خواننده است، قطعه جدیدی را عرضه کرده‌ایم که حتم دارم با توجه به فضا و حال و هوای متفاوتی که دارد نبض جامعه را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد.

    به گفته وی، این آلبوم به دلیل فضای ریتمیکی که دارد می‌تواند مخاطبان را راضی کند و به تعبیر وی نبض جامعه را تحت تاثیر قرار دهد.

    مدیر موسسه آوای فروهر ادامه داد: بیش از ۹۰ درصد شعرهای این آلبوم توسط مازیار فلاحی سروده شده است. ضمن اینکه در بخش‌های تنظیم علاوه بر حضور فلاحی از امیر توسلی هم کمک‌هایی گرفته‌ایم که از نظر من آلبوم را تبدیل به آلبومی قابل قبول برای دوستداران موسیقی پاپ کرده است.

    حاتم‌پور با بیان اینکه تازه‌ترین آلبوم مازیار فلاحی از آثار پر مخاطب موسیقی پاپ کشورمان خواهد شد، گفت: به زودی در نشست خبری که به مناسبت انتشار این آلبوم برگزار خواهیم کرد جزییات بیشتری را درباره برنامه‌های بعدی موسسه آوای فروهر اعلام می‌کنیم.

    “قلب یخی” اولین آلبوم رسمی مازیار فلاحی بود که خرداد ماه سال گذشته منتشر شد. وی علاوه‌بر خوانندگی در تیتراژ تعدادی از مجموعه‌های تلویزیونی اخیرا کنسرتی را در تالار شیخ بهایی شهر اصفهان برگزار کرد که با استقبال مخاطبان مواجه شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=36970
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *