×
×

این آلبوم در ترکیه میکس و مسترینگ شده است

  • کد نوشته: 36793
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۳ام خرداد ۱۳۹۲
  • ۰
  • نداسیجانی : آرش قنادی،خواننده گروه موسیقی “سون” که اواسط اردیبهشت ماه این گروه کنسرت بهاری خود را به صحنه بردند،این روزها مانند طرفدارانشان در انتظار مجوز انتشار آلبوم “دوستت دارم” می باشند. گروه “سون” که به دلیل برخی حاشیه ها مدتی است نتواستند آلبوم منتشر کنند و در همه این مدت به جز اجرا در […]

  • نداسیجانی : آرش قنادی،خواننده گروه موسیقی “سون” که اواسط اردیبهشت ماه این گروه کنسرت بهاری خود را به صحنه بردند،این روزها مانند طرفدارانشان در انتظار مجوز انتشار آلبوم “دوستت دارم” می باشند. گروه “سون” که به دلیل برخی حاشیه ها مدتی است نتواستند آلبوم منتشر کنند و در همه این مدت به جز اجرا در کیش و حضور در سریال «زمانه» و انتشار چند تک قطعه، فعالیت دیگری نداشته اند،حال گویا این آلبوم به روزهای متولد شدنش نزدیک می شود.

    آرش قنادی در گفتگو با شبکه ایران درباره آخرین خبرهای آلبوم موسیقی این گروه گفت: شعرهای ما برای سومین بار تایید شده است و قراراست برای تطبیق همه سی دی ها چک شود.
    وی افزود: بعد از گرفتن مجوز نهایی زمان انتشار آن مشخص می شود. ما دوست نداریم یک روز هم معطل کنیم اما امیدواریم این کار خیلی زود به سرانجام برسد.
    قنادی در پاسخ این سوال که آیا تطبیق شعرها ارتباطی هم با مدیریت جدید مرکز موسیقی دارد یا نه اظهار داشت:خیر این کار باید انجام می شد البته مسئولین در این زمینه با ما همکاری زیادی داشتند که هرچه سریعتر این کار انجام شود.
    وی ادامه دا: هیچ تغییری درملودی، تنظیم و ترانه این آلبوم صورت نگرفته است چون قطعات به همان صورت که جمع آوری شده بود مجوز گرفته و تایید شده است. امیدواریم هر چه زودتراین آلبوم بیرون بیاید و طلسمش شکسته شود.
    آرش قنادی در پاسخ به این سوال که اینکه تقریبا دو سال از جمع آوری و تنظیمات این آلبوم می گذرد آیا در به روز بودن کار تاثیر داشته است یا نه اظهار داشت: بی اغراق می گویم کارهایی که ما ساخته ایم دلی است و هیچ گاه قدیمی نخواهد شد. این کار در کشور ترکیه میکس و مسترینگ شده است و همچنین با بهترین نوازنده های ترکیه و در بهترین استودیواین کشور ضبط شده است. کارهای ما حالا حالا ها جا دارد. ما بر حسب مُد کار نمی کنیم آنچه را که دلمان می خواهد و دوست داریم را می سازیم و همان را هم کار می کنیم هیچ گاه شامل مرور زمان نمی شویم.
    این خواننده درباره پیشنهاد کار انتخاباتی گفت: خیر پیشنهادی نداشته ایم علاقه ایی هم ندارم. به نظر من هنرمند باید مردمی باشد. ما برای عشقمان می خوانیم و به سیاست هم کاری نداریم.
    قنادی همچنین در مورد حضور هنرمندان خصوصا خوانندگان در انتخابات شورای شهر تهران اظهار داشت: در این باره نظری ندارم . خیلی هنر کنیم کار خودمان را به خوبی انجام بدهیم. با مردم صادق باشم تا مردم از من رضایت داشته باشند . به نظر من هر کسی را برای کاری ساخته اند؛ ما هم اگر قابل باشم یک هنرمندیم.
    وی در پایان درباره اجرای دوباره این گروه اذعان داشت: اگر اجازه برگزاری کنسرت بدهند انشاا..جزو اولین خواننده ها هستیم.

    https://musiceiranian.ir/?p=36793
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *