×
×

خواننده، آهنگساز و سرپرست گروه موسیقی لیان به عنوان چهره روز روزنامه ایران انتخاب شد

  • کد نوشته: 36783
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۳ام خرداد ۱۳۹۲
  • ۰
  • محسن شریفیان آهنگساز و خواننده جنوبی گروه موسیقی «لیان» به عنوان چهره روز روزنامه «ایران» انتخاب شد. این روزنامه هر روز در صفحه اصلی خود اقدام به معرفی شخصیت‌های مطرحی در عرصه‌های مختلف سیاست، ورزش، اقتصاد و فرهنگ می کند که در شماره روز یکشنبه خود (۱۲ خرداد ماه ۹۲) عکس و گفتگویی از محسن […]

  • Iran_5381_1_238838_NewsCutمحسن شریفیان آهنگساز و خواننده جنوبی گروه موسیقی «لیان» به عنوان چهره روز روزنامه «ایران» انتخاب شد.

    این روزنامه هر روز در صفحه اصلی خود اقدام به معرفی شخصیت‌های مطرحی در عرصه‌های مختلف سیاست، ورزش، اقتصاد و فرهنگ می کند که در شماره روز یکشنبه خود (۱۲ خرداد ماه ۹۲) عکس و گفتگویی از محسن شریفیان نوازنده ی مشهور بوشهری را به عنوان چهره روز منتشر ساخت و این تنها اولین بار نیست که شریفیان در صفحات برتر و تیتر یک روزنامه‌های سراسر کشور قرار می‌گیرد.

    این پژوهشگر موسیقی  یکی از منتقدین سیاست های موسیقی دولت است که در چند سال گذشته نامه ها و مقاله های جنجالی فراوانی از وی منتشر شده است.

    از جمله نامه های سرگشاده ی او به مدیر سازمان صدا و سیما و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که مورد توجه زیادی قرار گرفت و اینبار نیز شریفیان در یک گفتگو انتفادی به وضعیت موسیقی محلی کشور پرداخته است.

    گروه لیان به مدیریت او چندی پیش با تجمع طلاب حوزه علمیه بوشهر روبرو شد و در اقدامی عجیب متهم به متجاوز به عنف شد و این روزها گروه او با چالش جدی در شهر خود روبرو شده است ولی امروز این چره متجاوز به عنف به عنوان چهره روز روزنامه ایران معرفی شده است.

    ضمنا الان باید از اعضای شورای شهر کنونی بوشهر که دوباره کاندیدای شورای شهر شده‌اند و به دنبال کسب آرا نیز هستند پرسید که چرا در برابر برچسبی که به این گروه موسیقی و موسیقی محلی استان بوشهر و مردم بوشهر زده شده پاسخ و جوابی ندادند!؟

    این انتخاب از سوی روزنامه دولت در حالی صورت گرفت که بیشتر نشریات و مردم درگیر بحث های انتخاباتی و سیاسی هستند و موسیقی محلی و بومی ایران جای چندانی در بخش های نقد و بررسی این نشریات ندارد.

    Iran_5381_1_SiteVersion

    https://musiceiranian.ir/?p=36783
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *