×
×

عصار تابستان روی صحنه می‌رود/ انتشار آلبوم جدید

  • کد نوشته: 36667
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۱ام خرداد ۱۳۹۲
  • ۰
  • کنسرت علیرضا عصار همزمان با انتشار جدیدترین آلبوم این خواننده تابستان امسال برگزار می‌شود. حبیب صبور مدیر برنامه‌های علیرضا عصار در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر افزود: هم اکنون مشغول تهیه و تدوین تازه‌ترین آلبوم علیرضا عصار هستیم که تاکنون نیمی از آن انجام شده اما با توجه به شرایط فعلی موسیقی […]

  • کنسرت علیرضا عصار همزمان با انتشار جدیدترین آلبوم این خواننده تابستان امسال برگزار می‌شود.

    حبیب صبور مدیر برنامه‌های علیرضا عصار در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر افزود: هم اکنون مشغول تهیه و تدوین تازه‌ترین آلبوم علیرضا عصار هستیم که تاکنون نیمی از آن انجام شده اما با توجه به شرایط فعلی موسیقی و فراز و نشیب‌هایی که با آن مواجه هستیم تصمیم گرفتیم بعد از آرام شدن شرایط فعلی کار آلبوم را به پایان برسانیم.

    وی ادامه داد: به طور حتم تولید آثار موسیقایی نیازمند آرامش و پشتوانه‌هایی است که باید در یک شرایط آرام نسبت به تهیه این آثار تلاش کرد این در حالی است که اگر در یک شرایط ناآرام و بحرانی وارد جریان تولید موسیقی شویم قطعا از ارزش‌هایی که باید در تولید آثار وجود داشته باشد دور می‌شویم.

    صبور تصریح کرد: متاسفانه سوءمدیریت متولیان موسیقی کشور در حمایت از تولید هنرمندان داخلی باعث شده است سلیقه مردم به سمت موسیقی‌های لس‌آنجلسی هدایت شود که قطعا این روند لطمه‌های جبران‌ناپذیری را به بدنه موسیقی کشورمان وارد خواهد کرد.

    وی با اعلام اینکه همزمان با تولید آلبوم جدید علیرضا عصار کنسرتی هم در تهران برگزار خواهد شد، خاطر نشان کرد: بیش از ۷۰ درصد کنسرت به نسبت برنامه‌های قبلی تفاوت خواهد داشت اما با توجه به علاقه مردم و طرفداران علیرضا عصار ۳۰ درصد کنسرت متشکل از قطعات قبلی این خواننده خواهد بود.

    آبان ماه سال گذشته آلبوم “محتسب” علیرضا عصار منتشر شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=36667
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *