×
×

حامد زمانی: همکاری با هیچ نامزدی قطعی نیست!

  • کد نوشته: 36522
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۷ام خرداد ۱۳۹۲
  • ۳ دیدگاه
  • حامد زمانی بعد از اجرای کنسرت هفته گذشته از حال و هوای متفاوت این کنسرت و فعالیت‌های انتخاباتی خود در عرصه موسیقی گفت. حامد زمانی خواننده جوان پاپ در گفتگویی از تهیه و تولید چند اثر موسیقایی ویژه یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و گفت: بعد از اجرایی که در کنسرت یک روزه […]

  • حامد زمانی بعد از اجرای کنسرت هفته گذشته از حال و هوای متفاوت این کنسرت و فعالیت‌های انتخاباتی خود در عرصه موسیقی گفت.

    حامد زمانی خواننده جوان پاپ در گفتگویی از تهیه و تولید چند اثر موسیقایی ویژه یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و گفت: بعد از اجرایی که در کنسرت یک روزه برج میلاد داشتم تلاش کردم به همراه تعدادی از دوستانم چند اثر موسیقایی را ویژه انتخابات برای چند روز آینده آماده کنم.

    انتشار چند اثر موسیقایی برای ایام انتخابات

    زمانی درباره فعالیت‌های خود در ستادهای انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: صحبت‌هایی برای ساخت آثار جدید با چند ستاد انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری شده که هنوز قطعیت به نتیجه رسیدن آن مشخص نیست البته اواسط خرداد ماه این فعالیت‌ها به صورت دقیق اعلام و به اطلاع رسانه ها خواهد رسید.

    وی ادامه داد: من در این مدت تمام تلاش خود را انجام می دهم تا ترجیحا کارهایی تولید کنم که ملی باشد و طرفداران خاصی هم نداشته باشد چرا که معتقدم در این روزها همه باید به سمتی حرکت کنیم که همدلی و مودت مهم‌ترین رکن این فضای سیاسی باشد.

    استفاده تعدادی از کاندیداها از قطعه “دیروز امروز فردا

    خواننده تیتراژ برنامه “دیروز، امروز، فردا ” با اشاره به استفاده تعدادی از ستادهای تبلیغاتی کاندیداها از این قطعه موسیقایی گفت: اتفاقا زیبایی قطعه “دیروز، امروز، فردا “در این است که در ایام انتخابات مورد استفاده تعدادی از ستادهای تبلیغاتی کاندیداها از جمله آقای جلیلی، قالیباف و زاکانی و در مواردی آقای ولایتی قرار گرفته است. چرا که این قطعه یکی از بهترین قطعات برای استفاده از آن در فضای تبلیغاتی است که نشان‌دهنده بسیاری از ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی است. از نظر من استفاده از ترانه‌هایم که قبلا منتشر شده است در همه ستادهای انتخاباتی بلامانع است.

    من یک خواننده سیاسی هستم

    زمانی درباره حضور رسمی وی در ستاد انتخاباتی سعید جلیلی گفت: من یک خواننده سیاسی هستم که در آینده هم به خواندن در این فضا با تمام انرژی ادامه خواهم داد. اما اینکه بگویم در این مدت در ستاد آقای جلیلی حضور خواهم داشت، هنوز قطعیت ندارد. البته که گفتمان من به گفتمان آقای جلیلی و حتی قالیباف هم نزدیک است اما هنوز مذاکره نهایی با ستاد کاندیداهای ریاست جمهوری نداشتم. البته همانطور که گفتم اواسط خرداد نحوه همکاری من با تعدادی از این ستادها مشخص می شود.

    انتشار اولین آلبوم رسمی

    وی درباره انتشاره تازه‌ترین آلبوم موسیقایی خود نیز گفت: اولین آلبوم رسمی من به نام “حضرت ماه” به زودی منتشر خواهد شد. در این آلبوم موسیقایی که کار آهنگسازی آن بر عهده خودم است شاعرانی چون حامد عسگری، مهدی سیار، فاضل نظری و به احتمال فراوان سعید بیابانکی حضور دارند. البته برای تنظیم آهنگ‌ها با چند تنظیم‌کننده خوب صحبت کردم که به زودی با یکی از آنها برای تنظیم آهنگ‌ها کار را آغاز می‌کنیم.

    این خواننده افزود: شاید در تولید این آلبوم حوزه هنری کمک هایی را انجام دهد اما این آلبوم هم مثل بقیه آلبوم‌های پاپ به صورت مارکتینگ پخش می شود. به هر حال امیدواریم حوزه هنری در تهیه و تولید این آلبوم با ما همراه باشد.

    زمانی با اشاره به برپایی کنسرت هفته گذشته خود در مرکز همایش‌های برج میلاد گفت: با همه فشارهایی که برای برپایی این کنسرت بر ما وارد شد خوشبختانه شاهد یکی از بهترین برنامه‌هایم در سال‌های اخیر بودم. این درحالی است که فقط ۱۰ روز قبل از برگزاری کنسرت بود که به ما گفتند برای برپایی کنسرت در برج میلاد آمادگی داریم یا خیر؟ و ما هم پذیرفتیم که در این مدت کنسرت را برگزار کنیم.

    فقط ۳۵۰ بلیت مهمان داده بودیم

    وی ادامه داد: کنسرتی که برگزار شد، کنسرتی متفاوت‌تر از بقیه کنسرت‌های برج میلاد بود. قاطعانه می‌گویم بیش از ۷۰ درصد از بانوانی که در این کنسرت حضور داشتند محجبه بودند. ضمن اینکه بسیاری از افرادی که در این برنامه حضور داشتند قشری بودند که تا به حال با چنین فضاهایی روبه رو نبودند.

    این خواننده با اشاره به جلسه ای که پیرامون این کنسرت با معاون هنری وزیر ارشاد و مدیر دفتر موسیقی وزارت ارشاد داشت، تصریح کرد: من در این جلسه به دوستان گفتم که حامد زمانی برادری خود را ثابت کرد چرا که این کنسرت کنسرتی نبود که هر خواننده ای بخواهد ریسک بالای آن را به لحاظ جذب مخاطب بپذیرد اما من و همکارانم در این کنسرت با افتخار کلیپ ها و تصاویری از مقام معظم رهبری و نوشته های مزین با نام حضرت فاطمه زهرا (س) پخش کردیم که همه این اقدامات نشات گرفته از انگیزه‌های شخصی افراد گروه بود و هیچ سفارشی هم وجود نداشت.

    https://musiceiranian.ir/?p=36522
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *