×
×

با حضور نخست وزیر اقلیم کردستان عراق و همسر جلال طالبانی

  • کد نوشته: 3639
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۸ام مهر ۱۳۸۹
  • ۰
  • اولین شب کنسرت گروه کامکارها با حضور نخست وزیر اقلیم کردستان عراق و همسر جلال طالبانی در تالار هنر شهر سلیمانیه برگزار شد. به گزارش خبرگزاری مهر، کنسرت گروه کامکار شب گذشته به خوانندگی “عدنان کریم” و با استقبال بیش از دو هزار نفر از مردم سلیمانیه از جمله “برهم صالح” نخست وزیر اقلیم کردستان […]

  • اولین شب کنسرت گروه کامکارها با حضور نخست وزیر اقلیم کردستان عراق و همسر جلال طالبانی در تالار هنر شهر سلیمانیه برگزار شد.
    به گزارش خبرگزاری مهر، کنسرت گروه کامکار شب گذشته به خوانندگی “عدنان کریم” و با استقبال بیش از دو هزار نفر از مردم سلیمانیه از جمله “برهم صالح” نخست وزیر اقلیم کردستان و “هیرو ابراهیم احمد” همسر جلال طالبانی در سالن هنر شهر سلیمانیه برگزار شد.

    در بخش اول کنسرت گروه کامکارها در شهر سلیمانیه عراق، آهنگ های “هیجری تو”، “بیکه به خاطر”، “بولبول”، “هیشتا دله که م” با آواز عدنان کریم اجرا شد.

    در بخش دوم این کنسرت نیز آهنگهای “وره یارم”، “خوشه هه ورامان”، “مالو مینم”، “هه نار هه نار” و “ئاواتی دوری” توسط گروه کامکارها اجرا و با استقبال چشمگیر مردم مواجه شد.

    گروه کامکارها قبل از این هم با خواننده کرد عراقی عدنان کریم در تهران کنسرت برگزار کرده و یک آلبوم با صدای وی نیز منتشر کردند که با استقبال چشمگیری در مناطق کردنشین کشورهای ایران و عراق مواجه شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=3639
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *