×
×

در گفتگو با شبکه ایران عنوان شد

  • کد نوشته: 36273
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۵ام خرداد ۱۳۹۲
  • ۰
  • نداسیجانی:  حمید حامی ،خواننده فیلم به یاد ماندنی “سام و نرگس” که در چند روز گذشته اعلام کرده بود طلسم آلبوم جدیدش در اردیبهشت ماه شکسته خواهد شد، اما بازهم پاره ای از مشکلات باعث شد” یک لحظه عاشق شو” به خرداد ماه برسد. حامی در گفتگو با شبکه ایران دراین باره گفت: تمام کارهای […]

  • نداسیجانی:  حمید حامی ،خواننده فیلم به یاد ماندنی “سام و نرگس” که در چند روز گذشته اعلام کرده بود طلسم آلبوم جدیدش در اردیبهشت ماه شکسته خواهد شد، اما بازهم پاره ای از مشکلات باعث شد” یک لحظه عاشق شو” به خرداد ماه برسد.
    حامی در گفتگو با شبکه ایران دراین باره گفت: تمام کارهای آلبوم آماده است اما بدلیل برخی از مشکلات انتشار آلبوم به تاخیر افتاد و انشاا.. قبل از انتخابات منتشر خواهد شد.
    وی در مورد خداحافظی اش از موسیقی و انتشار آخرین کارش گفت: بله این حرف صحت دارد. اگر شرایط مناسب نباشد دیگر کار نمی کنم و ممکن است برای همیشه از موسیقی خداحافظی کنم.
    حامی اظهار داشت: اگر شرایط مناسب نشود از ایران می روم اما نه مانند هنرمندانی که از ایران رفتند و موسیقی را در خارج از کشور ادامه می دهند و هنوز هم فعالیت موسیقی دارند من می خواهم کلا موسیقی را بگذارم کنار.
    وی گفت: جماعت موسیقی و بیشتر مردم خیلی آدم های عجیب و غریبی هستند نمی شود با آنها کنار آمد و سازش داشت . آنها با من هیچ رقابتی ندارند چون ژانرها و سبک هایمان متفاوت است ولی نمی توانم بعضی از رفتارها را تحمل کنم.

    حامی در رابطه با پیشنهاد کار انتخاباتی اظهار داشت: بله دو پیشنهاد کار انتخاباتی داشته ام اما مبلغ کار را آنقدر بالا پیشنهاد دادم که قبول نکنند و نه نگویم .
    وی تصریح کرد: من تن به این گونه کارها نمی دهم و قبول نمی کنم . اما یکی از خواننده هایی که دو فیلم تبلیغاتی  خوانده الان خیلی موفق است و شهرت هم گرفته علت پیشرفتش هم همین است .

    https://musiceiranian.ir/?p=36273
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *