×
×

امیر تاجیک عنوان کرد:

  • کد نوشته: 36244
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۴ام خرداد ۱۳۹۲
  • ۰
  • خواننده پر سابقه و با صدای موسیقی کشورمان با بیان این که تهیه کنندگی آلبومش را خود شخصا به عهده داشته است، وضعیت کنونی موسیقی کشور را اسفناک دانسته و در این باره اظهار داشت: به کسی اطمینان نکردم که «زندگی» ام را به او بسپارم تا موجب ادامه حیات و بقای آن شود.به همین […]

  • خواننده پر سابقه و با صدای موسیقی کشورمان با بیان این که تهیه کنندگی آلبومش را خود شخصا به عهده داشته است، وضعیت کنونی موسیقی کشور را اسفناک دانسته و در این باره اظهار داشت: به کسی اطمینان نکردم که «زندگی» ام را به او بسپارم تا موجب ادامه حیات و بقای آن شود.به همین دلیل شخصا تهیه کنندگی آن را به عهده گرفته و پخش آن را نیز شخصا انجام داده ام.

    امیر تاجیک با اعلام این خبر تاکید کرد: شاید باور نکنید که در شرکتهای پخش حتی شیشه های مغازه ها را هم خریده اند و هر کس برای خودش مدعی شده است. همان طور که حامی عزیز بارها گفته و اتفاقا خیلی ها هم به او پریده اند، مافیا دارد بیداد می کند. من با حامی موافقم، چرا که این روزها جز چند نفر خواننده که تعداد آنها به ۴-۵ نفر بیشتر نمی رسد، خواننده های دیگری کار نمی کنند و عملا موسیقی در کشور تعطیل شده است. حامی درست می گوید و جالب است که همه به جای حمایت از او دارند او را می کوبند.

    وی ادامه داد: همین دوستان اگر دقت کنند و انصاف را درنظر داشته باشند خواهند دید که جز تعدادی اندک کسی دیگر در زمینه تیتراژها و کنسرتها فعالیت نمی کند. چند سال است که ما در زمینه کنسرت فعالیت نداریم و همه اش منتظر روزهای خوب نشسته ایم؟ همه چیز مونوپل شده و امکانات کنسرت و شرکتها و تیتراژها فقط متعلق به عده ای خاص است که تعدادشان از انگشتان یک دست نیز تجاوز نمی کند.

    تاجیک در ادامه خاطر نشان کرد: به رغم این که آلبوم «زندگی» آلبوم بدی نبود، نخواستم آن را به دست کسانی بسپارم که برایش دل نمی سوزانند . سعی کردم وارد حواشی ، مافیا و مسایلی که این روزها وجود دارد، نشوم و از تمامی موانع عبور کنم. به همین دلیل تولید و پخش آلبوم را خودم به عهده گرفتم. در این میان شرکت سین دژ حامی خوبی برای ما به لحاظ مالی و اقتصادی بود. این شرکت از ما حمایت کرد تا توانستیم آنگونه که خود می خواهیم آلبوم را منتشر و پخش کنیم. علاوه بر این مردم و مخاطبان اصلی ام همیشه پشتیبان بوده اند و حمایت خود را با خرید آلبومم اعلام کرده اند، از همه اینها تشکر و قدردانی خود را اعلام می کنم.

    خواننده قطعه معروف« یه مسجد» در ادامه اظهار داشت: در حال حاضر آلبوم با تیراژ خوبی در تهران به فروش رفته و همچنان نیز در حال فروش است، ضمن اینکه پخش آن نیز ادامه دارد. ما برای پخش این آلبوم با شرکت چکاوک قرارداد بسته ایم که تا این لحظه در زمینه پخش همکاری خوبی داشته است. پخش آلبوم :«زندگی» در شهرهای استانهای اصفهان، مازندارن ، گیلان و … ادامه دارد. این آلبوم با هزینه شخصی خودم به هیچ وجه بازگشت مالی نداشته و نمی توان به برگشت سرمایه نیز امیدوار بود.

    آلبوم «زندگی» پیش از این«شیطان» نام داشت و هم اکنون در بازار موسیقی کشور موجود است. او در این آلبوم از حضور چهرهای سرشناس نوازندگی ایران بهره مند شده  و ضبط آن را مشترکا در ایران و ترکیه انجام داده  است.

    https://musiceiranian.ir/?p=36244
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *