×
×

کنسرت محمد علیزاده برگزار شد

  • کد نوشته: 35774
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۹ام اردیبهشت ۱۳۹۲
  • ۰
  • کنسرت «محمد علیزاده» در حالی برگزار شد که حضور چهره‌های فوتبالی از حواشی قابل توجه در آن به حساب می‌آمد. به گزارش خبرنگار فارس،‌ کنسرت «محمد علیزاده» شب گذشته در دو سانس در نمایشگاه بین المللی تهران بر پا شد. بنا بر این گزارش، ظرفیت سالن میلاد نمایشگاه که محل اصلی برگزاری کنسرت بود، حدود […]

  • کنسرت «محمد علیزاده» در حالی برگزار شد که حضور چهره‌های فوتبالی از حواشی قابل توجه در آن به حساب می‌آمد.

    به گزارش خبرنگار فارس،‌ کنسرت «محمد علیزاده» شب گذشته در دو سانس در نمایشگاه بین المللی تهران بر پا شد.

    بنا بر این گزارش، ظرفیت سالن میلاد نمایشگاه که محل اصلی برگزاری کنسرت بود، حدود ۲ هزار و ۵۰۰ نفر گنجایش داشت که تمام صندلی‌ها در هر دو سئانس به فروش رفته بود.

    همچنین چهره‌هایی نظیر جواد عزتی و همسرش، امیر نوری، مژده لواسانی (گوینده رادیو جوان)، دختر امیر قلعه نویی، حبیب کاشانی مدیرعامل سابق پرسپولیس و … در این کنسرت حضور داشتند.

    علیزاده به عنوان اولین ترانه، قطعه «برگرد» را اجرا کرد.

    «تو که اینجوری نبودی» نیز قطعه دومی بود که علیزاده برای حاضران اجرا کرد. همچنین ترانه‌های «بی حوصله» و «خیلی خوشحالم» قطعات دیگری بودند که علیزاده در ادامه اجرا کرد.

    علیزاده لابه‌لای اجرای کنسرتش در سخنانی گفت: من پس از طی کردن موانع زیادی به این مرحله رسیدم و افتخارم این است که همه قشر آدمی به کنسرت‌های من می‌آیند و این موضوع از مزیت‌های کنسرت من است.

    وی ادامه داد: جا دارد که یادی هم از پدر و مادرم بکنم که هرچه در زندگی دارم، از زحمات و تلاش آنهاست. پدر و مادر هر فردی در زندگی‌اش، سرمایه‌های ارزشمندش است که قابل تکرار نیستند.

    علیزاده در ادامه قطعه «اولین‌بار» را اجرا کرد که با استقبال بسیار حاضران مواجه شد.

    پس از اجرای این قطعه، علیزاده برای دقایقی سن را ترک کرد و گروه نوازنده او به اجرای قطعاتی پرداختند. «جز تو» نیز ترانه بعدی بود که علیزاده اجرا کرد. «حالمو زیبا کن»، «من هم مثل تو» و «دلت با منه» نیز قطعات بعدی بودند که توسط علیزاده اجرا شدند.

    علیزاده کنسرت خود را با اجرای دوباره ترانه «برگرد» به پایان رساند.

    https://musiceiranian.ir/?p=35774
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *