×
×

مازیار عصری: کپی رایت به اتاق شخصی من هم رسید

  • کد نوشته: 35772
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۹ام اردیبهشت ۱۳۹۲
  • ۰
  • مازیار عصری خواننده( عرصه موسیقی پاپ کشورمان) در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران گفت: موضوع کپی رایت مسئله ای است که بیشتر خوانندگان ما با آن مواجه هستند. وی ادامه داد: برای آلبوم جدیدم با عنوان “مازیار” شرکت پخش مورد نظر متأسفانه به حدی پخش را ضعیف انجام داد که در یک ساعت […]

  • مازیار عصری خواننده( عرصه موسیقی پاپ کشورمان) در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران گفت: موضوع کپی رایت مسئله ای است که بیشتر خوانندگان ما با آن مواجه هستند.
    وی ادامه داد: برای آلبوم جدیدم با عنوان “مازیار” شرکت پخش مورد نظر متأسفانه به حدی پخش را ضعیف انجام داد که در یک ساعت پس از پخش آلبوم ، کپی رایت حتی به اتاق شخصی من هم رسید و من در آن ساعت شاهد فایل های دانلود قطعه ای مختلف آلبومم در اینترنت بودم.
    وی اظهار داشت : برای بحث کپی رایت هیچ وقت اقدامی صورت نمی گیرد  و به همین دلیل قطعه های موسیقی به راحتی در اینترنت پخش می شود و بسیاری از کاربران نیز به آسانی و بدون پرداخت هیچ هزینه ای آن را دانلود می کنند.
    وی عنوان کرد : من برای آلبوم “مازیار” ۸۰میلیون تومان هزینه کردم اما متأسفانه حدود ۳۰میلیون از این رقم هزینه شده ،‌ برای من بازگشت .
    وی افزود: در بسیاری از مواقع، تجربه بیانگر این بوده که آثاری که در قالب لوح های فشرده د ر سر چهار راهها به فروش می رود آثار خوی است و از این جهت، خوشحالم که آثارم را در چنین موقعیت هایی دیده ام.
    عصری خاطر نشان کرد: به طور تقریبی در تمام شهرهای کشور کنسرت داشته ام و در تهران هم در صورت وجود حامی مالی مناسب، اواخر تابستان کنسرت هایی را برگزار می کنم.
    وی افزود: هم اکنون وضعیت تعدادی از کنسرت ها به نحوی است که بخشی از سالن ها با میهمان پر می شود.
    گفتنی است،‌ جدید ترین آلبوم موسیقی مازیار عصری با عنوان “مازیار” چندی پیش روانه بازار موسیقی کشورمان شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=35772
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *