×
×

با حضور هنرمندان و پیشکسوتان موسیقی

  • کد نوشته: 35764
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۸ام اردیبهشت ۱۳۹۲
  • ۰
  • آیین تجلیل از استاد جلیل شهناز با حضور هنرمندان و پیشکسوتان موسیقی ۳۱ اردیبهشت در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود. به گزارش بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در این برنامه گروه موسیقی دستگاهی ایرانی «عطرافشان» متشکل از هنرمندان جوان تهران و سمنان به اجرای آثاری از جلیل شهناز می‌پردازند و پیش‌درآمد و ضربی ابوعطا، ضربی وچهارمضراب […]

  • آیین تجلیل از استاد جلیل شهناز با حضور هنرمندان و پیشکسوتان موسیقی ۳۱ اردیبهشت در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

    به گزارش بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در این برنامه گروه موسیقی دستگاهی ایرانی «عطرافشان» متشکل از هنرمندان جوان تهران و سمنان به اجرای آثاری از جلیل شهناز می‌پردازند و پیش‌درآمد و ضربی ابوعطا، ضربی وچهارمضراب دشتی و….. از جمله قطعاتی است که در این برنامه اجرا خواهد شد.

    گروه «عطر افشان» متشکل از مهران امیدیان(تار و سرپرست)، فرشاد خزایی (تار)، وصال صالحیان(سنتور)، عابد خدامی(کمانچه)، شهریار جعفری(عود)، حسام جعفری (بم تار)،محسن امیدیان(ویلنسل) و سامان رهبر (تمبک) به اجرای قطعات خواهند پرداخت.

    همچنین پخش کلیپی از استاد جلیل شهناز و سخنرانی بخش‌های دیگر این مراسم است.

    علاقه‌مندان جهت حضور در این نشست می‌توانند، ساعت ۱۸:۳۰ به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان جلفا مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۲۰-۲۲۸۷۲۸۱۸تماس بگیرند.

    https://musiceiranian.ir/?p=35764
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *