×
×

طنین صدای گمشده نسل انقلاب در میلاد / حامد زمانی در آستانه فتح خرمشهر به روی صحنه می‌رود

  • کد نوشته: 35570
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲۵ام اردیبهشت ۱۳۹۲
  • ۲ دیدگاه
  • «حامد زمانی» خواننده پاپ از کنسرت خود همزمان با ولادت امام علی‌(ع) در سالن همایش‌های «برج میلاد» خبر داد و گفت: برای مردمی که صدای گمشده نسل انقلاب را جستجو می‌کنند به روی صحنه می‌روم. «حامد زمانی» خواننده پاپ در گفت‌وگو با خبرنگار موسیقی فارس از نخستین کنسرت خود در برج میلاد خبر داد و […]

  • 13920224000467_PhotoA«حامد زمانی» خواننده پاپ از کنسرت خود همزمان با ولادت امام علی‌(ع) در سالن همایش‌های «برج میلاد» خبر داد و گفت: برای مردمی که صدای گمشده نسل انقلاب را جستجو می‌کنند به روی صحنه می‌روم.

    «حامد زمانی» خواننده پاپ در گفت‌وگو با خبرنگار موسیقی فارس از نخستین کنسرت خود در برج میلاد خبر داد و گفت: نخستین کنسرت رسمی ما پنج‌شنبه دوم خردادماه جاری همزمان با ولادت امام علی‌(ع) در سالن همایش‌های «برج میلاد» برگزار می‌شود.

    ** حامد زمانی با ترانه «حضرت مهتاب» به استقبال روز پدر می‌رود

    زمانی با بیان اینکه قصد دارم اولین محفل خوانندگی را با تمام وجودم استارت بزنم، گفت: امیدوارم این کنسرت شروع محکمی برای جریانی از موسیقی باشد که نسل من چند سالی تشنه  آن بوده و هست.

    خالق ترانه «تحریم» اضافه کرد: قصد دارم ۱۴ قطعه از بهترین آهنگهایم را با تنظیماتی متفاوت و دلنشین برای جوانان و خانواده‌های آنها بروی صحنه ببرم تا شبی خاطره انگیز برای من و حاضران رقم بخورد. از جمله این قطعات می‌‌توان به تیتراژ دیروز امروز فردا ( یه باری از امروز رو دوشته)، تیتراژ ماه عسل، حضرت مهتاب و پرواز و چند قطعه عاشقانه اشاره کرد.

    ** برای مردمی که صدای گمشده نسل انقلاب را جستجو می‌کنند به روی صحنه می‌روم

    وی با بیان اینکه ۹ نوازنده جوان او را در این کنسرت همراهی می‌کنند، افزود: پنج‌شنبه دوم خردادماه جاری ساعت ۲۱ در سالن همایش‌های برج میلاد برای مردمی که این روزها صدای گمشده نسل انقلاب را جستجو می‌کنند به روی صحنه می‌روم.

    به گزارش خبرنگار موسیقی فارس، «حامد زمانی» خواننده جوانی است که به تازگی مطرح شده است. این خواننده ۲۱ فروردین‌ماه ۱۳۶۷ در میمه اصفهان متولد شد. اکنون در حال تحصیل در مقطع کارشناسی رشته علوم سیاسی دانشگاه تهران است و از سال ۸۴ فعالیت خود را در عرصه موسیقی پاپ آغاز کرد. زمانی از‌ جمله خوانندگانی است که اغلب ترانه‌های او با موضوعات ارزشی و سیاسی است.

    خواننده سیاسی جوان پاپ کشورمان در کارنامه‌اش قطعه‌های «تحریم»، «قلاده‌های طلا»، «دیروز، امروز، فردا»، «زنان و بیداری اسلامی» و «ماه عسل»، «آرمیتا» و «مکر شیطان» دیده می‌شود. «پرواز» با موضوع ترور شدگان فعالان و محققین هسته‌ای ایران، «فرمانده» به یاد فرمانده شهید حسن طهرانی مقدم و «حضرت مهتاب» اشاره کرد که برای حضرت زهرا (س) خوانده است.

    مراکز فروش بلیط به شرح زیر است: موسسه شکوه موسیقی ایرانیان ۴۴۹۶۰۲۲۴- ۸۸۶۹۸۱۸۸ ( تحویل در محل)،  رزرو شبانه روزی ۰۹۱۹۱۷۵۸۲۶۲، موسسه تسنیم: ۸۸۵۳۷۸۵۸،  فروش آنلاین با انتخاب صندلی: WWW.6234.IR،  دارینوش ( شریعتی ) : ۲۲۰۰۰۶۰۰-۲۲۰۰۰۴۰۰ ، نگین (شهرک غرب ) : ۸۸۰۸۱۷۲۷-۸۸۰۸۴۲۷،  سیاه سفید ( انقلاب ) :۶۶۹۷۱۶۰۳-۶۶۹۵۲۴۹۷، پاز ( پاسداران ) : ۲۲۵۸۷۸۴۶

    https://musiceiranian.ir/?p=35570
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *