×
×

نامه سرگشاده «بهنام صفوی» در پی پخش مجدد کلیپش از شبکه «فارسی۱»

  • کد نوشته: 3546
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۱۶ام مهر ۱۳۸۹
  • ۱ دیدگاه
  • «بهنام صفوی» خواننده جوان کشورمان که با آلبوم «عشق من باش» محبوبیت یافت، در پی پخش مجدد کلیپ ویدئویی اش از شبکه «فارسی وان»، باز هم اعتراض خودش را با انتشار نامه ای سرگشاده اعلام کرده است که متن آن به شرح زیر است: ” من از سال ۸۷ جلوى پخش کلیپم را گرفتم و تمام تلاشم […]

  • «بهنام صفوی» خواننده جوان کشورمان که با آلبوم «عشق من باش» محبوبیت یافت، در پی پخش مجدد کلیپ ویدئویی اش از شبکه «فارسی وان»، باز هم اعتراض خودش را با انتشار نامه ای سرگشاده اعلام کرده است که متن آن به شرح زیر است:

    ” من از سال ۸۷ جلوى پخش کلیپم را گرفتم و تمام تلاشم را براى جمع کردن آلبوم مجاز کرده‏ام. من برخلاف دیگران فقط یک کلیپ داشتم که جلوى پخش آن را هم گرفتم.

    وقتى دوستانم با من تماس گرفتند و به من اطلاع دادند در شبکه «فارسى‏وان» کار من پخش شده، به شدت عصبانى شدم چون من اصلاً از این موضوع اطلاعى نداشتم، من حتماً پیگیرى خواهم کرد و حتى به حراست مرکز موسیقى هم این موضوع را اطلاع دادم. این کلیپ را حمید شفیع‏زاده برایم ساخت که در حال حاضر خارج از کشور زندگى مى‏کند و من اصلاً شک ندارم این کلیپ را وی به آن شبکه داده است.

    نمى‏دانم چرا به راحتى با زندگى من بازى مى‏کنند، واقعاً من با هیچ‏کس خصومت شخصى ندارم، کار من تازه در حال شکل گرفتن است و من دنبال مجوز کنسرت‌هایم هستم. روى صحبتم مستقیماً با آقاى شفیع‏زاده است. شما که خودتان رفتید و خارج از کشور براى خواننده‏هاى لس‏آنجلسى کلیپ مى‏سازید، دیگر با خواننده‏هاى داخل کشور کارى نداشته باش! من هم هر وقت هوس کردم کار غیرمجاز انجام بدهم، مثل شما از کشور خارج مى‏شوم.

    در حال حاضر واقعاً نمى‏دانم چطور باید از این آقا شکایت کنم ولى اطمینان داشته باشید من تا آخر پیگیر این مسأله خواهم بود. ”

    گفتنی است، بهنام صفوی، موسیقی را از دوران کودکی با ساز پیانو به صورت خودآموز آغاز کرد. سپس به فراگیری سازهای کوبه‌ای پرداخت. مجوز اولین آلبومش را تحت عنوان «عشق من باش» را در شهریور ۱۳۸۷ گرفت و در مهر همان سال منتشر کرد.

    https://musiceiranian.ir/?p=3546
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *