×
×

از سوی گروه لیان

  • کد نوشته: 35211
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۲ام اردیبهشت ۱۳۹۲
  • ۰
  • آلبوم جدید گروه لیان با نام “دینگومارو” به زودی با کمک شرکت ترانه شرقی وارد بازار موسیقی می شود.  بر اساس این گزارش؛ محسن شریفیان سرپرست گروه لیان از انتشار این آلبوم موسیقیایی در آینده ای نزدیک خبر داد؛ قرار است این آلبوم با صدای آگا صفوی خوانده و در آن قطعاتی محلی استان بوشهر […]

  • آلبوم جدید گروه لیان با نام “دینگومارو” به زودی با کمک شرکت ترانه شرقی وارد بازار موسیقی می شود.

     بر اساس این گزارش؛ محسن شریفیان سرپرست گروه لیان از انتشار این آلبوم موسیقیایی در آینده ای نزدیک خبر داد؛ قرار است این آلبوم با صدای آگا صفوی خوانده و در آن قطعاتی محلی استان بوشهر معرفی می شود.

    گروه لیان آخرین اجرای خود را در جشنواره موسیقی خلیج فارس به روی صحنه برده است و مورد استقبال مخاطبان موسیقی قرار گرفت.

    محسن شریفیان درباره اتفاقات جدید کنسرت های گروه لیان گفت: اگر دچار محدودیت نباشیم به کارمان ادامه می‌دهیم، همانطور که طی این ۲۰ سال کار کردیم. اما به رغم همه این محدودیت‌ها جا دارد از سرپرست دفتر موسیقی آقای پاشایی و همچنین از حمایت‌های دکتر حمید شاه آبادی، معاون هنری وزیر ارشاد، تشکر کنم؛ ایشان نه تنها از موسیقی ما، بلکه از موسیقی بومی‌ ایران حمایت کردند.

    یادآور می شود؛ گروه موسیقی «مروارید لیان» بوشهر یکی از گروه‌هایی است که طی چند سال اخیر محبوبیت بالایی در بین علاقه‌مندان به موسیقی نواحی درسراسر ایران کسب کرده و حتی آوازه اش به آن سوی مرزهای کشور هم رسیده است. این گروه که در سال ۱۳۷۲ به همت محسن شریفیان، خواننده، نوازنده، آهنگساز و پژوهشگر موسیقی تشکیل شد تا کنون ۹ آلبوم به بازار موسیقی عرضه کرده و کنسرت‌های متعددی در داخل و خارج کشور اجرا کرده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=35211
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *